اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تهران انتقاد کرد:

بی‌توجهی شبکه پنج سیما به برنامه‌های فرهنگی ـ مذهبی استان تهران

خبرگزاری فارس: مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تهران با انتقاد از سهم کم برنامه‌های فرهنگی در شبکه پنج سیما گفت: شبکه پنج به برنامه‌های فرهنگی‌، مذهبی و نمازهای جمعه استان تهران بی‌توجه است.

بی‌توجهی شبکه پنج سیما به برنامه‌های فرهنگی ـ مذهبی استان تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین سید صالح یاسینی در جمع خبرنگاران از عملکرد شبکه پنج سیما در پوشش برنامه‌های فرهنگی‌ ـ مذهبی انتقاد کرد و گفت: شبکه تهران نسبت به برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و نمازهای جمعه استان بی‌توجه است و سهم این برنامه‌ها در این شبکه بسیار اندک است.
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تهران با بیان مصداقی عنوان کرد: در روز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) تمام شهرهای استان تهران اقدام به برگزاری مجالس عزاداری و سینه‌زنی کردند اما شبکه تهران با بی توجهی از کنار این موضوع گذشت.
وی همچنین از سهم اندک نمازهای جمعه استان تهران در میان برنامه‌های مختلف این شبکه نیز انتقاد کرد و گفت: سهم نماز جمعه شهرهای استان در شبکه تهران نامشخص و کمرنگ است و در این ارتباط از مسئولان این شبکه می‌خواهیم به صورت شفاف اعلام کنند نمازهای ‌جمعه استان در این شبکه چه سهمی دارند.
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان تهران از مسئولان شبکه سیمای استانی خواست ضمن اقدام برای از سرگیری پخش این برنامه و تغییر نام آن، به زمان پخش این برنامه نیز دقت کافی را داشته باشند و همچون گذشته این برنامه‌ها بعد از ساعت 12 شب پخش نشود.
حجت‌الاسلام یاسینی با بیان اینکه در گذشته در بخش اخبار ساعت 18:30 قسمت‌هایی از نماز جمعه چند شهر استان به صورت کوتاه پخش می‌شد اما اکنون مدتی است حتی این بخش کوتاه‌تر شده است و نماز جمعه چند شهر نیز فقط با صحبت‌های گوینده پخش می‌شود و نکته بعدی اینکه در گذشته برخی جمعه شب‌ها برنامه‌ای به نماز جمعه شهرهای استان اختصاص داشت که متاسفانه این برنامه هم قطع شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول