اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

بنیاد فرهنگی قرآن و عترت از افتخارات ابرکوه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه گفت: بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) ابرکوه را از مفاخر شهرستان ابرکوه می‌دانیم.

بنیاد فرهنگی قرآن و عترت از افتخارات ابرکوه است
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی صبح امروز در بیست و دومین جلسه هیئت مدیره بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) ابرکوه اظهار داشت: خدمت به قرآن بر عهده تمام مسلمانان است و باید در همه حال به این وظیفه الهی خود عمل کنیم.
وی با تأکید بر نقش بی‌بدیل قرآن در زندگی انسان‌ها و اثرات آن بیان کرد: بحث از قرآن بحث از دنیا و آخرت انسان‌هاست و مطمئن باشید که اگر در این راه قدمی برداشته شود در راه سعادت دنیا و آخرت خود گام برداشته‌ایم.
حسینی یادآور شد: اگر حقوق فرد یا افرادی به عنوان حق‌الناس به گردن ما نباشد، فروع دین را همه به نحو احسن انجام دهیم و حتی بتوانیم ادعا کنیم که حق‌الله بر گردن ما نیست، اما به وظیفه خود در قبال قرآن و عترت عمل نکرده باشیم، چون وظیفه بزرگی در قبال حق‌الله ادا نشده است، به تکلیف و وظیفه شرعی خود عمل نکرده‌ایم.
وی با تقدیر از تمام زحمتکشان این موسسه قرآنی که در کشور رتبه بالایی را به خود اختصاص داده است، افزود: بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) را از مفاخر شهرستان ابرکوه می‌دانم.
حسینی با انتقاد از پراکندگی فعالیت‌های قرآنی در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: با وجود این مجموعه عظیم قرآنی، باید همه اجزای قرآنی شهرستان و حتی دستگاه‌های دولتی مرتبط با امور قرآنی را گرد خود جمع کرده و برنامه‌های وسیعی را در حوزه قرآن و عترت اجرا کنید.
وی همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی و تشکیل بانک اطلاعاتی حلقه‌های قرآنی، تشکیل محافل انس با قرآن، حمایت معنوی از جلسات قرآنی روستاها و حلقه‌های قرآنی سطح شهرستان نیز تأکید کرد.
بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) ابرکوه، بزرگ‌ترین و پر افتخارترین موسسه قرآنی کشور به حساب می‌آید که طی 18 سال گذشته شش مرتبه رتبه نخست را در کشور از آن خود کرده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول