اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

پرداختن به تعالیم قرآن سبب ارتقای سطح عمومی جامعه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: پرداختن به تعالیم قرآن سبب ارتقای سطح عمومی و تخصصی جامعه است و می‌‌توان از آن به عنوان نقشه راهبردی برخورد با عوامل و دسیسه‌های غربی و هجوم مطالب غیر دینی استفاده کرد.

پرداختن به تعالیم قرآن سبب ارتقای سطح عمومی جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید وحید موسویان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انسان برای اینکه دچار آسیب نشود و به ارتقا و تعالی برسد باید به طور کامل خود را بشناسد و این مهم حاصل نمی‌شود مگر از طریق نسخه اصلی خالق که همان قرآن است.
موسویان بیان کرد: الگوبرداری از غرب و نسخه گرفتن از کسانی که خودشان هنوز به انسانیت نرسیده‌اند؛ اشتباه است و ما باید برای درمان مشکلات مان به نسخه قرآن و نسخه رضوی رجوع و عمل کنیم.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به پیچیده شدن زندگی بشر و سبک زندگی مدرنیته مشکلاتی فراروی زندگی به وجود آمده که باید با رویکرد پیشگیری با آنها مبارزه کرد.
موسویان اظهار داشت: این پیشگیری باید از شبکه وسیعی به نام آموزش و پرورش که شاهرگ آن تا روستاها کشیده شده و تمام بچه‌ها را شامل می‌شود دنبال کرد.
وی برگزاری سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه شکوفه‌ها را در جذب جوانان و نوجوانان به سمت معارف الهی و اسلامی موثر دانست و از این اقدام تقدیر کرد.
موسویان ادامه داد: باید از تمام ظرفیت‌های استان و حتی شرق کشور برای ترویج و تبلیغ فعالیت‌های دینی استفاده کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول