اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

آیت‌الله مظاهری:

اهتمام بر گسترش فرهنگ قرآنی رسالت مبلغان است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: رسالت سنگین مبلغان و مروجان قرآن در تمام اعصار به ویژه در دوران معاصر در وهله نخست اهتمام بر گسترش فرهنگ والای قرآن در میان همه اقشار جامعه خصوصاً تکامل‌طلب جوان است.

اهتمام بر گسترش فرهنگ قرآنی رسالت مبلغان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله حسین مظاهری صبح امروز در پیامی به مناسبت گردهمایی نمایندگی‌های خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) در آغاز ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان اظهار داشت: قرآن کریم آینه تمام‌ نمای حقایق و معارف حیات‌بخشی بوده که دستاورد عظیم آن بنا بر وعده تخلف‌ناپذیر حق‌تعالی ثبات قدم در مسیر ایمان و هدایت و بشارت الهی است.
در ادامه این پیام آمده است: «قل نزله روح‌القدس من ربک بالحق لیثبت الذین آمنوا و هدی و بشری للمسلمین» البته این حقایق انسان‌ساز جز در پرتو عترت طاهره (ع) که قرآن ناطق و مفسران حقیقی قرآن کریمند تبیین و تشریح نخواهد شد و از این رو برای دست‌یابی به حقیقت معارف قرآن باید در آستان منور آن انوار الهیه وارد شد و از دست مبارک آنان این حقایق و معارف را دریافت کرد.
رئیس حوزه علمیه استان اصفهان در ادامه این پیام افزود: با توجه به آنچه گفته شد رسالت سنگین مبلغان و مروجان قرآن در تمام اعصار به ویژه در دوران معاصر اولاً اهتمام بر گسترش فرهنگ والای قرآن و تبیین رهنمودهای حیات‌بخش و زندگی‌ساز آن در میان همه اقشار جامعه خصوصاً نسل حق‌جو و تکامل‌طلب جوان است و ثانیاً در این مسیر خطیر باید کلام و بیان عترت طاهره (ع) نقشه راهنمای آنان قرار گیرد، با امید به روزی که حقایق و معارف ثقلین در سراسر گیتی گسترش یابد و آن، روز ظهور ولی‌الله اعظم ارواحنا فداه و روز برقراری جامعه آرمانی قرآن، عترت و تشکیل مدینه فاضله مهدوی است.
آیت‌الله مظاهری در ادامه این پیام آورده است: لازم می‌دانم از مسئولان و دست‌اندرکاران خبرگزاری ایکنا که با ابتکار و اهتمام رسالت خود را در فضای خبری و مجازی به ترویج و توسعه معارف قرآن اختصاص داده‌اند و با دوری از هیاهوهای کاذب و کشمکش‌های ملال‌آور مسائل سیاسی و نظایر آن به موضوع با اهمیت قرآن اهتمام ورزیدند صمیمانه تشکر کنم و برای آنان از خداوند متعال توفیق خدمت هر چه خالصانه‌تر به آستان قرآن و عترت را مسئلت نمایم.
به گزارش فارس، ششمین جشنواره مطبوعات و نمایندگی‌ خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان و نخستین جشنواره فرا استانی از امروز به مدت سه روز در تالار فرشچیان اصفهان آغاز به کار کرد.
جشنواره امسال به صورت نمایشگاهی برگزار نمی‌شود و طی این سه روز چند نشست و کارگاه خبری در تالار فرشچیان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول