اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره آموزش و پرورش آبپخش:

ایجاد روحیه بسیجی در دانش‌آموزان ضروری است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره آموزش و پرورش آبپخش گفت: حفظ و انتقال روحیه بسیجی بین دانش‌آموزان و جوانان ضروری است.

ایجاد روحیه بسیجی در دانش‌آموزان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، نادر صمصامی ظهر امروز در جمع مسئولان آبپخش اظهار داشت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی یک روز ملی و به یادماندنی در تاریخ ایران اسلامی است.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین وظیفه مسئولان در برابر نسل جوان، حفظ و انتقال روحیه بسیجی بین دانش‌آموزان و جوانان است.
صمصامی خاطرنشان کرد: ‌پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی ما به وجود خون شهدا و توجه امام زمان (عج) است و در این برهه از زمان همه ما مسئولان وظیفه داریم که در حفظ و پاسداری از آرمان‌های والای شهدا از هیچ کوششی دست برنداریم.
این مسئول خواستار حضور پررنگ مسئولان در راهپیمایی 13 آبان شد و ابراز داشت: ‌از مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش می‌خواهیم همانند سال‌های گذشته در راهپیمایی 13 آبان حضور یابند و شور و شوق، عشق و علاقه خود را نسبت به اهداف انقلاب، آرمان‌های شهدا، امام شهدا، رهبری و استکبارستیزی و مقابله با فتنه و نفاق، دروغ‌پردازی، شایعه‌سازی و شایعه‌افکنی دست‌نشاندگان استکبار در داخل نشان دهند.
سرپرست اداره آموزش و پرورش بخش آبپخش تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی روز 13 آبان و حضور گسترده سبب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود و آموزش و پرورش بخش آبپخش از ماه‌های قبل برنامه‌ریزی خود برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم انجام داده است.
صمصامی اضافه کرد: بر اساس تدابیر صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های انجام شده با توجه به موقعیت زمانی و آب و هوای منطقه مسیر راهپیمایی از میدان امام حسین (ع) تا جایگاه نمازجمعه آبپخش معین شده است.
این مسئول عنوان داشت: برای تامین رفاه و امنیت دانش‌آموزان محلات دوردست شهر آبپخش ایشان را با وسیله‌های حمل و نقل عمومی به جایگاه نمازجمعه که محل آغاز راهپیمایی است خواهیم رساند و از شهرداری نیز می‌خواهیم در ایاب و ذهاب دانش‌آموزان ما را یاری کند.
وی ادامه داد: باید ارزش‌های نظام و انقلاب به جوانان و نوجوانان به ویژه دانش‌آموزان منتقل شود تا دانش‌آموزان که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند نسبت به فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان آگاه شوند.
سرپرست اداره آموزش و پرورش بخش آبپخش ابراز داشت: پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی ما به وجود خون شهدا و توجه امام زمان (عج) است و در این برهه از زمان همه ما مسئولان وظیفه داریم که در حفظ و پاسداری از آرمان‌های والای شهدا از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول