اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب گرگان تاکید کرد:

استفاده از توانمندی‌های مردم برای کنترل ناهنجاری‌های اجتماعی

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب گرگان بر استفاده از توانمندی‌های مردم برای کنترل ناهنجاری‌های اجتماعی تاکید کرد.

استفاده از توانمندی‌های مردم برای کنترل ناهنجاری‌های اجتماعی
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، عباس پوریانی در نشست شورای معاونان حفاظت اجتماعی استان گلستان با اشاره به توانمندی مردم در پیشگیری از وقوع جرم، به مشارکت اهالی قلعه حسن گرگان در تامین امنیت اشاره کرد و گفت: حضور برخی افراد معتاد سبب بروز ناامنی‌هایی در منطقه شده بود که با هدایت و مشارکت مردم این محله پاکسازی شد.
وی با بیان اینکه تعصب و پیگیری مردم پای مسئولان را به این محله کشاند، تصریح کرد: تلاش مسئولان و جدیت مردم، سبب پاکسازی این محل و تداوم امنیت در منطقه شد.
دادستان عمومی و انقلاب گرگان باید این گونه حرکت‌ها برای مردم در قالب طرح‌هایی الگوسازی شود تا به تدریج در سایر نقاط استان نیز شاهد چنین برنامه‌های مشارکتی باشیم.
پوریانی مقوله پیشگیری از وقوع جرم را  مهم عنوان کرد و گفت: اگر پیشگیری صحیح انجام می‌شد شاهد تشکیل بسیاری از پرونده‌ها در دادگستری نبودیم.
وی با بیان اینکه ایجاد ارتباط وتعامل با مدیران متولی ضروری است، افزود: اگر مدیری در این بخش پیشگیری تعلل کرد برخورد با او وظیفه همه ماست.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول