اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استان‌های وزارت صنایع و معادن و تجارت:

استان بوشهر درگاه تجاری کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل استان‌های وزارت صنایع و معادن و تجارت گفت: استان بندری بوشهر درگاه تجاری کشور محسوب می‌شود و از موقعیت حساسی برخوردار است.

استان بوشهر درگاه تجاری کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصیب محمدیان‌شمالی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست سازمان صنایع و معادن و تجارت استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در بخش صنعت و معدن و تجارت توانمندی و ذخایر خوبی دارد و در حوزه تولید زحمات زیادی کشیده است.
وی افزود: اقدامات خوبی در بخش صادرات غیر نفتی و نفتی در استان بوشهر انجام شده و رشد بوشهر در این دو حوزه چشمگیر بوده است.
محمدیان‌شمالی با اشاره به ادغام وزارتخانه‌های صنایع و معادن و بازرگانی یادآور شد: تسهیل در امور، کاهش هزینه‌ها، ارتقا بهره‌وری و افزایش رضایتمندی ذینفعان از مهم‌ترین اهداف ادغام این دو وزارتخانه به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: این کار ساماندهی و طراحی شده است و کارها به صورت ملی در حال پیگیری است و توقع داریم این در استان بوشهر با همدلی و همکاری مسئولان و مدیران به خوبی انجام شود.
مدیرکل استان‌های وزارت صنایع و معادن و تجارت گفت: هدف ما این است که سازمان جدید را به گونه‌ای طراحی و سازماندهی کنیم که در عین کوچکی بیشترین انعطاف و تاثیرگذاری را داشته باشد.
محمدیان‌شمالی ادامه داد: به هیچ وجه نباید به دنبال توسعه تشکیلات اداری باشیم، هرچه سازمان کوچک‌تر باشد سطح آن نیز ارتقا می‌یابد و نظارت بهتر و رفع اشکالات نیز تسهیل می‌شود.
وی با تاکید بر واگذاری امور به بخش خصوصی بیان کرد: تلاش ما این است که امور به بخش خصوصی که اهلیت بیشتری دارند و از ظرفیت‌های خوبی نیز برخوردارند واگذار شود و فقط در زمینه نظارت و برنامه‌ریزی فعالیت داشته باشیم.
محمدیان‌شمالی با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: اجرای این قانون با همه سختی‌هایش در استان بوشهر مدیریت مطلوبی داشته و با تلاش همکاران در بازرگانی خیلی خوب اجرا شد و در این استان در این زمینه کمترین مشکل را داشته‌ایم.
سرپرست سازمان صنایع، معادن و تجارت استان بوشهر نیز در این آیین گفت: حدود 69 درصد از ادغام دو حوزه صنایع و معادن و بازرگانی در استان بوشهر انجام شده و اقدامات اولیه نیز انجام شده است.
اسماعیل مرحمتی افزود: پیگیر تشکیل شورای هماهنگی سازمان‌های هم‌خانواده وزارتخانه در استان هستیم.
وی تصریح کرد: هدف از تشکیل این شورا ارتباط منطقی با دستگاه‌ها به منظور بررسی مسائل و مشکلات این سازمان است.
در این آیین با تقدیر از خدمات سیدحسین حسینی، اسماعیل مرحمتی به عنوان سرپرست سازمان صنایع و معادن و تجارت استان بوشهر معرفی شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول