اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان معرفی شد

خبرگزاری فارس: مراسم معارفه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در محل سالن اجتماعات ساختمان شهید دوانلوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت  استان گلستان، مراسم معارفه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با حضور محمد محمدیان شمالی مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا غلامی معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان، مدیران عضو شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت، روسای تشکل‌های غیردولتی مرتبط با بخش، جمعی از مدیران اجرایی استان، مسئولان و کارکنان دو سازمان بازرگانی و صنایع و معادن سابق در محل سالن اجتماعات ساختمان شهید دوانلوی این سازمان برگزار شد.
در این مراسم مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: هدف از ادغام این دو سازمان، ایجاد سازمانی چابک، انعطاف‌پذیر و مبتنی بر اصول علمی در راستای تحقق اهداف وزارتخانه جدید است.
محمدیان‌شمالی افزود: تسهیل  فرآیند کسب و کار نیز باید از نتایج خوب ادغام است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان نیز در این جلسه گفت: استان گلستان با دارا بودن بیشترین مواهب طبیعی از جمله، دریا، جنگل، معدن، آبشارهای زیبا و امکانات اقتصادی همچون بندر خواجه‌نفس، گمرک مرزی اینچه‌برون، مسیر راه آهن سراسری که متصل به آسیای میانه است.
رضا غلامی گفت: برای افزایش بهره‌وری و رسیدن به جایگاه مناسب اقتصادی، باید تلاش بیشتری به عمل آید.
وی تصریح کرد: امیدواریم با ادغام این دو سازمان و با فرآیند تولیدی که متصل به تجارت و بازرگانی می‌شود، بسیاری از مشکلات استان رفع شده و شاهد رشد و شکوفایی بیشتر استان در همه زمینه‌ها باشیم.  
در ادامه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: زیرساخت‌های فعلی صنعتی استان در سایه تلاش مدیران استان به وجود آمده است.
ناصر فخرموحدی بیان کرد: این وظیفه ما است که با کنار هم قرار دادن اهداف و برنامه‌ها و با همت و تلاش مضاعف، بتوانیم شرایط مطلوبی را برای جذب سرمایه‌گذار، فرایند تولید، بازار و صادرات فراهم کنیم و در انجام این امر مهم و ملی، تشکل‌های خصوصی در کنار دستگاه‌های دولتی باید همکاری و کمک کنند تا پیشرفت استان در همه زمینه‌ها میسر شود. 
در این مراسم ناصر فخرموحدی به عنوان سرپرست سازمان جدیدالتاسیس صنعت، معدن و تجارت استان گلستان منصوب و از زحمات نادعلی کهنسال رئیس سازمان بازرگانی استان گلستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.
انتهای پیام/ح30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول