اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده مدال برنز تنیس روی میز جهان:

کسب مدال طلا با هزینه‌های شخصی میسر شد

خبرگزاری فارس: دارنده مدال برنز تنیس روی میز جهان گفت: با توجه به نبود امکانات مادی و معنوی دولتی در رشته تنیس روی میز، با هزینه‌های شخصی که خانواده در اختیارم قرار دادند توانستم قله‌های پیروزی را در رشته تنیس روی میز فتح کنم.

کسب مدال طلا با هزینه‌های شخصی میسر شد
ملیکا آخوندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: دو مقام جهانی را در رقابت‌های تنیس روی میز با هزینه‌های شخصی و حمایت‌های بی‌دریغ خانواده خود توانستم کسب کنم.
وی که رشته تنیس روی میز را از سن 10 سالگی آغاز کرده و هم‌اکنون در سن 16 سالگی به عنوان یک قهرمان جهانی در این رشته ورزشی شناخته می‌شود، اظهار داشت: علاوه بر ایجاد تمرکز فکری زیاد در رشته تنیس روی میز، احساس شادی و شعف وصف ناپذیر نیز از بهترین خصوصیات این رشته ورزشی در زندگی شخصی من است.
دارنده مدال برنز تنیس روی میز جهان که قبل از روی آوردن به رشته تنیس‌ روی میز در رشته ورزشی اسکواش فعالیت داشته است در مورد امکانات دولتی قرار داده شده در اختیار ورزشکاران تنیس‌ روی میز استان اصفهان گفت: با تمام تلاش هیئت تنیس‌ روی میز استان اصفهان، باز حمایت مالی خوبی از ورزشکاران تنیس روی میز نمی‌شود که به همین دلیل با امکانات مالی شخصی که خانواده در اختیار من قرار دادند، زیر نظر بهترین اساتید این رشته ورزشی به تمرین پرداختم.
وی در مورد مشکلات یک ورزشکار حرفه‌ای در مورد درس و مدرسه با اشاره به اینکه بیشتر وقت افرادی مانند من در میادین ورزشی می‌گذرد، اظهار داشت: سازمان آموزش و پرورش آنچنان که باید و شاید همکاری‌های لازم را برای مجوزهای لازم غیبت از مدرسه انجام نمی‌دهد و این در حالی است که شرایط ورزشی یک ورزشکار حرفه‌ای حمایت‌های ویژه‌ای را می‌طلبد.
آخوندی ادامه داد: دوست دارم به کشور‌های مختلفی رفته و در عین حال که طرز بازی سایر ورزشکاران رشته تنیس روی میز را از نزدیک مشاهد می‌کنم، خود نیز بتوانم سبک بازی‌ام را به همگان نشان دهم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول