اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان طی بیانیه‌ای:

انقلاب اسلامی مسیر حق طلبی را به جهان نشان داد

خبرگزاری فارس: در بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل آمده است: انقلاب اسلامی مسیر حق طلبی را به جهانیان نشان داد و چشم انسان‌های حق طلب امروز بیش از پیش به این تابلوی بی‌نظیر متوجه شده است.

انقلاب اسلامی مسیر حق طلبی را به جهان نشان داد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بیانیه که دقایقی پیش منتشر شد آمده است: این روزها که آسمان جهان نظاره‌گر بعثت دیگر باره ابنای بشر است و برق بیداری و طراوت در چشم‌های ملت‌های آزاده عالم درخشیدن گرفته است، شکوفه‌های عزت و مقاومت شکفته و درخت سر به گریبان خزان جور و ظلم امت‌ها را لباسی فاخر از صلابت و آرمان‌خواهی پوشانده است و چشم انسان‌های حق‌طلب را بیش از پیش به تابلوی بی‌نظیر انقلاب متوجه ساخته و این اثر ماندگار حاصل سرانگشتان امتی بیدار و امام عزیزشان است.
در ادامه این بیانیه آمده است: 13 آبان امسال مصادف است با روز جمعه و این بار این بهاری‌ترین روز تقویم عالم و روز موعود قلب‌های دردمند است که سالروز مبارزه با استکبار جهانی را در آغوش گرفته و این چنین جمعه‌ای با غریو فریاد دانش‌آموزان بیدار انقلابی که با حضور در راهپیمایی 13 آبان گره خورده تعطیل نخواهد بود.
این بیانیه می‌افزاید: آنچه این راهپیمایی و 13 آبان را مهم‌تر کرده انعکاس فریاد مظلومانه و مقتدرانه شهدای دانش‌آموز 13 آبان 57 از جای جای جهان امروز است.
در این بیانیه تاکید شده؛ فریادی که از التحریر، التغییر، لولو، منامه، بن‌غازی، طرابلس، صنعا و تونس با لحن عربی و از میان 99 درصدی‌های خیابان وال‌استریت، آتن، لندن، رم، پاریس و مادرید با گویش‌های خودشان به گوش می‌رسد همه نشانگر بیداری اسلامی صورت گرفته در جهان است که هیچ قدرتی دیگر نمی‌تواند در مقابل این بیداری اسلامی ایستادگی کند. 
در ادامه این بیانیه آمده است: موج تسخیر لانه شیطان که از تهران آغاز شد امروز به قاره امریکا و فراز پشت بام سفارت رژیم صهیونیستی رسیده و هوای رسیدن به کاخ سفید را دارد، کاخ‌های سفید و سازمان‌های سیا هیچ کدام رنگ روح بلند آزادی و کرامت انسانی را تغییر نخواهد داد و امروز چهره بشریت سرخ‌تر از گذشته است سرخ از جوش و خروش ضد شیاطین عالم و از خود شهیدان و فداییان این راه.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل در ادامه آورده است: ما اعضای این اتحادیه از فراز منبر بلند و مستحکم جمهوری اسلامی ایران به تمام دانش‌آموزان آزاده مسلمان و غیر مسلمان جهان درود می‌فرستیم و حمایت خویش را از شجاعت و آزادی‌خواهی ایشان اعلام می‌کنیم و یادآور می‌شویم که درخت تناور و سترگ انقلاب اسلامی از خون نوجوانان شهید دانش‌آموزی سیراب شده که درس عزت و پایداری را در محضر مراد خویش رهبر کبیر بر سنگ‌فرش خیابان‌های این کشور و با جوهر خون خویش امتحان دادند و عالی‌ترین نمره را از خداوند متعال بر اساس آیه زیبای مصحف شریف "ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم" امروز نسل حاضر که دست در بیعت رهبر و مقتدای فرزانه خویش حضرت امام خامنه‌ای دارند نیز نوید فتح و ظفر را فریاد می‌زند.
در پایان این بیانیه آمده است: بهار عربی، خزان عبری، محاکمه مبارک، مرگ قذافی، فرار بن‌علی، هراس آل خلیفه و آل سعود، تشویش عبدالله صالح، هذیان‌گویی اوباما، سارکوزی و هم‌پیمانانش از یک سو و عزت روز افزون امام خامنه‌ای و یارانش نوید صبحی نزدیک را با بلندترین صداها فریاد می‌کند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول