اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری باشت:

13 آبانی حماسی در باشت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری باشت با بیان اینکه خیزش‌های اسلامی کنونی و قیام جهانی علیه نظام سرمایه‌داری پایان عمر نظام استکباری در عالم را فراهم کرده، گفت: حماسه باشتی‌ها در 13 آبان امسال باشکوه‌تر از هر سال دیگر است.

13 آبانی حماسی در باشت برگزار می‌شود
علی‌اصغر قلی‌پور امروز در آستانه برگزاری راهپیمایی 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از شکوهمندترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و روزی ملی که یادآور حماسه‌ها و خاطرات غرورآفرین این ملت است.
وی با اشاره به اهمیت یوم‌الله 13 آبان در تاریخ انقلاب گفت: ۱۳ آبان سال‌روز تبعید حضرت امام خمینی(ره)، روز دانش‌آموز و سالگرد تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.
رئیس شورای اداری باشت ابراز داشت: حماسه 13 آبان توسط دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام و رهبری برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات ایران اسلامی به ثبت رساند.
قلی‌پور تصریح کرد: روز 13 آبان که یادآور تبعید حضرت امام خمینی (ره) به دلیل اعتراض به قانون ننگین کاپیتولاسیون در سال 43 و قیام دانش‌آموزان علیه رژیم پهلوی در سال 57 است در سال 58 با تسخیر لانه جاسوسی امریکای جنایتکار ارزش و اهمیت ویژه‌ای پیدا کرد به طوری که امام (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.
مقام عالی دولت در شهرستان باشت با بیان اینکه مراسم راهپیمایی 13 آبان امسال به‌دلیل بیداری اسلامی از حساسیت خاصی برخوردار است، بیان کرد: امروز از یک طرف بحث بیداری اسلامی و نابودی دیکتاتورهای منطقه و از طرفی هم بحث وال‌استریت و خیزش‌های مردمی بر ضد نظام سرمایه‌داری مطرح است که همین باعث شده راهپیمایی 13 آبان امسال از ویژگی و حساسیت خاصی برخوردار شود.
وی از مردم همیشه در صحنه و انقلابی به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان فهیم و آینده‌ساز خواست تا با شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان صدای استکبار ستیزی خود را به گوش جهانیان برسانند.
قلی‌پور خاطرنشان کرد: وظیفه همه است تا با شرکت در راهپیمایی 13 آبان و با فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل یکبار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری تجدید میثاق کرده تا حماسه دیگری در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی به ثبت رسد.
رئیس شورای اداری شهرستان باشت با اشاره به برنامه‌های روز 13 آبان در این شهرستان ابراز داشت: مراسم راهپیمایی 13 آبان امسال با سخنرانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار در ساعت 10 صبح در محل برگزاری نماز جمعه آغاز می‌شود.
وی افزود: مردم همیشه در صحنه و انقلابی باشت همزمان با سراسر کشور بعد از خطبه‌های نماز جمعه از محل برگزاری نماز جمعه تا چهار راه آموزش و پرورش راهپیمایی کرده و خشم و انزجار خود را از مستکبران و زورگویان عالم اعلام می‌کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول