اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه حوزه هنری خراسان رضوی به مناسبت 13 آبان؛

13 آبان در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت شده است

خبرگزاری فارس: در بیانیه حوزه هنری خراسان رضوی به مناسبت سالروز حماسه 13 آبان آمده است: 13 آبان در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت شده است.

13 آبان در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در بیانیه حوزه هنری خراسان رضوی به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان آمده است: سیزدهم آبان نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است که در آن دستگیری و تبعید بنیان‌گذار نهضت اسلامی ملت ایران در پی افشاگری و مخالفت با تصویب لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت، به منزله آتشی بود که در خرمن حاکمیت اهریمنی افتاد و انقلاب اسلامی را در مسیر تازه‌ای افکند.
این بیانیه می‌افزاید: سه رویداد تاریخی تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان توسط رژیم شاهنشاهی در سال 1357، این یوم‌الله را در حافظه تاریخی ملت ایران به عنوان روزی بزرگ و فراموش‌نشدنی ثبت کرده است.
در آستانه فرا رسیدن سالروز حماسه 13 آبان، کارمندان و هنرمندان حوزه هنری خراسان رضوی ضمن گرامیداشت این روز حماسی و تاریخ‌ساز از آحاد هنرمندان، نخبگان علمی و اساتید دانشگاهی به‌ ویژه دانشجویان بالنده و آینده‌ساز برای حضور پرشور در راهپیمایی‌ها و تجمعات سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران دعوت به عمل می‌آورد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول