اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل:

تسخیر لانه جاسوسی شروع مرگ سیاسی غرب محسوب می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از یوم‌الله 13 آبان به عنوان تجربه انقلابی یاد کرد که الگویی برای بیداری اسلامی و حرکت‌های خودجوش مردم منطقه شد و گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران شروع شمارش معکوس مرگ سیاسی سلطه استکباری غرب محسوب می‌شود.

تسخیر لانه جاسوسی شروع مرگ سیاسی غرب محسوب می‌شود
عسکر جانعلی‌زاده به مناسبت 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل بیان داشت: یوم‌الله 13 آبان 58 یادآور یکی از بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین حوادث انقلاب اسلامی و پایه‌گذاری مبارزه جهانی ملت‌ها با خوی تجاوزگری استکبار جهانی به رهبری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است.
وی اظهار داشت: در این روز تعدادی از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در اعتراض به گسترش عملیات جاسوسی و ایجاد ستاد مرکزی هدایت توطئه‌ها و کودتاها در لانه جاسوسی آمریکا در تهران در اقدامی شجاعانه و انقلابی به تسخیر کامل این جاسوس خانه و به گروگان گرفتن 444 روزه تمام کارکنان آن و در نهایت انتشار ده‌ها جلد کتاب اسناد جاسوسی مبادرت ورزیدند.
جانعلی‌زاده تصریح کرد: 13 آبان که در نگاه امام راحل، انقلاب دوم و انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول نامیده شد، جدی‌ترین گام اعلام بیداری اسلامی و مقاومت انقلابی یک ملت در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های ننگین آمریکا و متحدین پلیدش در عرصه بین‌المللی است.
وی یادآور شد: پنجه در پنجه استکبار جهانی افکندن و در یک کلام آغاز جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران است که در اصل می‌توان این حادثه را که با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران همراه بوده، شروع شمارش معکوس مرگ سیاسی سلطه استکباری غرب محسوب کرد.
رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: 13 آبان تجلی اراده ملت است و بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، یوم‌الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد تا این مناسبت بزرگ، به فرصتی برای نسل حاضر و نسل‌های آینده برای مرور و تمرین مقابله با سلطه استکباری کفر جهانی تبدیل شده و فرهنگ مبارزه حق با باطل نهادینه و جاودانه شود.
وی با تاکید براینکه درس بزرگ یوم الله 13 آبان به نسل امروز و نسل‌های بعد، پوشالی بودن نظام استکباری و ابرقدرت‌های کاغذی است، افزود: نتیجه چنین درسی، بیداری اسلامی و باورهای الهی امروز ملت‌های مسلمان منطقه است که با انقلاب‌های اسلامی، یکی پس از دیگری، نظام‌های دیکتاتوری وابسته به استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل را ساقط کرده و در تکاپوی استقرار اندیشه و حکومت اسلامی‌اند.
وی خاطرنشان کرد: مصر، تونس، لیبی، یمن، بحرین، اردن، عربستان و ده‌ها کشور دیگر در این رابطه با پذیرش ایران اسلامی به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلام و متاثر از اندیشه‌های امام راحل و رهنمودهای داهیانه و تعیین‌کننده مقام عظمای ولایت و ولی امر مسلمین جهان نتایج روشن و تابناک فرهنگ پیدایش یوم‌الله 13 آبان است که یقیناً تا قیام جهانی حضرت ولی عصر (عج) استمرار خواهد یافت.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول