اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

آیت‌الله حیدری:

13 آبان نماد زنده بودن انقلاب در مقابل استکبار است/بشریت از ایسم‌ها خسته شده

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: 13 آبان روز بیداری انقلاب اسلامی مقابل استکبار است چراکه در این برهه از زمان بشریت دیگر از ایسم‌ها خسته شده است.

13 آبان نماد زنده بودن انقلاب در مقابل استکبار است/بشریت از ایسم‌ها خسته شده
آیت‌الله محسن حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: 13 آبان روز بزرگی در تاریخ جمهوری اسلامی است و باید همیشه تاریخ این روز حفظ شود و تلاش کنیم تا دشمن از بیداری ما در هراس دائم باشد.
وی خاطرنشان کرد: آمادگی مقابل هجمه‌های فرهنگی و استکباری در نظام جمهوری اسلامی آمریکا را به خشم آورده است و باید این خشم را به حدی زیاد کنیم که آمریکا بمیرد.
حیدری اظهار داشت: جهان نظاره‌گر سقوط اردوگاه غرب بوده و در این برهه از زمان بشریت دیگر از ایسم‌ها خسته شده و این از مقدمات بیداری اسلامی و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است؛ چرا که امام زمان(عج) زمانی که مردم خواهان ایشان باشند، ظهور می‌کند.
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به حمایت مردم سوریه از دولت خود گفت: این حمایت مردمی خنثی ساز توطئه‌های کشورهای غربی است و ان‌شاءالله شاهد روزی خواهیم بود که مردم جهان زیر پرچم محمد رسول الله و علی ولی الله باشند.
عضو مجلس خبرگان رهبری به اعلام رئیس شورای انتقالی لیبی مبنی بر وضع قوانین بر اساس شریعت اسلام اشاره و تصریح کرد: این مسئله مشت محکمی دیگر بر دهان استکبار جهانی به ویژه آمریکا است.
امام جمعه موقت اهواز، با بیان این که اوباما اعلام کرده است تا پایان سال 2011 میلادی همه نیروهای آمریکایی از عراق خارج خواهند شد، این مسئله را پیروزی بزرگی برای مسلمانان، به ویژه مردم ایران اسلامی خواند و افزود: با عنایت خداوند متعال طالبان در افغانستان و صدام در عراق توسط آمریکا نابود شدند.
حیدری با اشاره به شکست‌های مفتضحانه‌ای که آمریکا پس از 10 سال اشغالگری در منطقه به دست آورده است، روی کار آمدن دولت‌های جدید را به سود ایران دانست و گفت: علت عدم توانایی آمریکا در جلوگیری از روی کار آمدن دولت‌های مسلمان در کشورهای منطقه، پشتوانه مردمی و برکت خون شهدای ایران اسلامی است.
وی به اقرار وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر این که همه تلاش خود را برای پیروزی فتنه‌گران در انتخابات سال 88 کرده‌اند اشاره و خاطرنشان کرد: اقرار وزیر امور خارجه آمریکا، مهر رسمی بر ادعاهای دروغ فتنه گران است و نمی‌توانند خود را از آمریکایی بودن رهایی بخشند که این مسئله نیز پیروزی دیگری برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول