اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی:

بیداری اسلامی میوه 13 آبان است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: بیداری اسلامی و بهار عربی میوه و ثمره 13 آبان و مقاومت جوانان ایران اسلامی است.

بیداری اسلامی میوه 13 آبان است
علی حجازی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بیداری و فریاد ظلم ستیزی کشورهای اسلامی ملموس‌ترین نتیجه و ثمره استکبار‌ستیزی، مقاومت و زحمات ملت ایران به ویژه جوانان است.
وی با اشاره به اینکه هرم سنی جمعیت ایران را جوانان تشکیل می‌دهند و جوانان قشر تأثیر‌گذار و پیشتاز در پیشرفت اهداف جامعه و ایجاد کننده تغیر و تحول در جامعه هستند، افزود: جوانان نقش مهمی در حفظ آرمان‌های انقلاب و شهدای اسلام دارند.
این مسئول با اشاره به نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: امروزه جوانان با تلاش در عرصه‌های مختلف علمی و اجتماعی و پیشرفت‌های علمی در حفظ ارزش‌های اسلامی و زحمات شهدای اسلام گام بردارند.
حجازی‌فر با تاکید بر حضور آحاد مردم در راهپیمایی 13 آبان، حفظ روحیه استکبار ستیزی و حضور پررنگ در تمام عرصه‌ها، افزود: این حضور به دشمنان نشان می‌دهد که مردم فهیم و متدین ایران همیشه در صحنه آماده هستند و دست دشمن را از دخالت و توطئه علیه ملت ایران کوتاه می‌کنند.
وی گفت:حضور در راهپیمایی 13 آبان بیانگر تداوم راه انقلاب اسلامی و حقانیت شعار‌ پایداری امت اسلام در برابر ظلم است.
مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی کوتاه شدن دست استکبار و رسیدن به آزادی و استقلال را از دیگر برکات حضور مردم بیدار ایران در تمام صحنه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: اگر ملت‌های دنیا این روند را ادامه دهند به استقلال واقعی رسیده و می‌توانند دست ابر قدرت‌ها را در تصمیم‌گیری برای کشورشان کوتاه کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول