اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میگلی‌نژاد مطرح کرد:

نقش مهم دانشگاه خلیج فارس در تربیت نیروهای متخصص

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر، دیلم،گناوه با بیان اینکه یکی از مشکلات استان بوشهر کمبود نیروهای متخصص است، بر نقش دانشگاه خلیج فارس در رفع این نقیصه مهم تاکید کرد.

نقش مهم دانشگاه خلیج فارس در تربیت نیروهای متخصص
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعلی میگلی‌نژاد چهارشنبه شب در جمع شورای دانشگاه خلیج فارس با تاکید بر همکاری و حمایت همه جانبه خود از مجموعه مسئولان و مدیران فعال در دانشگاه خلیج فارس اظهار داشت: پیشرفت‌های بسیار خوبی در این دانشگاه بوجود آمده است که ناشی از همت بلند تیم مدیریتی ریاست دانشگاه است و در مسیر پیشرفت و توسعه دانشگاه خلیج فارس حاضر به هر گونه همکاری و حمایت هستیم.
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات استان بوشهر کمبود نیروهای متخصص است بر نقش دانشگاه خلیج فارس در رفع این نقیصه مهم تاکید کرد.
رئیس دانشگاه خلیج فارس نیز بر تعامل مدیریت دانشگاه با نمایندگان و مسئولان استان تاکید کرد و با ارائه گزارشی کوتاه از وضعیت دانشگاه از راه‌اندازی واحد بین‌الملل دانشگاه خلیج فارس خبر داد و گفت: راه‌اندازی واحد بین‌الملل دانشگاه در حال پیگیری است و با تایید مکان در نظر گرفته شده برای این واحد توسط وزارت علوم، این واحد که موجب  افتخار و اعتبار دانشگاه و استان است نیز راه‌اندازی می‌شود. 
حسن تاجیک همچنین به برنامه جذب متمرکز اعضا هیئت علمی اشاره کرد و گفت: دانشگاه محل تضارب افکار و اندیشه‌هاست اما مطمئنا جای افراد معاند نظام نیست.
وی به پذیرش دانشجویان در مقطع دکتری به صورت نیمه متمرکز نیز اشاره کرد و ادامه داد: تا پیش از این اساتید در ارتباط با پذیرش دانشجوی دکتری و راهنمایی پایان نامه با محدودیت مواجه بوده‌اند اما در برنامه‌های آتی وزارت علوم این محدودیت‌ها حذف شده است.
تاجیک همچنین در سخنان خود بر کاربردی شدن طرح‌های پژوهشی و لزوم مشارکت فعال در انتخابات تاکید کرد.
میگلی‌نژاد همچنین از دانشکده گاز و پتروشیمی و طرح‌های عمرانی در حال اجرا در مجتمع اداری، فرهنگی و رفاهی دانشگاه خلیج فارس بازدید کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول