اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنج رشته تحصیلی؛

دانشگاه پیام نور شهرکرد دانشجوی کارشناسی ارشد می‌پذیرد

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور شهرکرد گفت: دانشگاه پیام نور شهرکرد در بیش از پنج رشته کارشناسی ارشد دانشجوی فراگیر می‌پذیرد.

دانشگاه پیام نور شهرکرد دانشجوی کارشناسی ارشد می‌پذیرد
محمد قلمکاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری مرکز بروجن در رشته جغرافیا گرایش برنامه‌ریزی شهری، مرکز فارسان در رشته زبان و ادبیات فارسی و مرکز شهرکرد در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، جبر، ریاضی و جغرافیا گرایش برنامه‎ریزی روستایی دانشجوی کارشناسی ارشد می‌پذیرد.
وی با اشاره به تاریخ ثبت‌نام آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور، گفت: ثبت نام آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد از چهارم آبان ماه آغاز و تا بیست و یکم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.
قلمکاریان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور شهرکرد رتبه نخست استان در پذیرش دانشجو را دارد، افزود: هم اکنون نزدیک به 10 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
سرپرست دانشگاه پیام نور شهرکرد ادامه داد: ترم جدید تحصیلی با 3 هزار دانشجوی جدید متشکل از 70 درصد خواهران و 30 درصد برادران شروع شده است؛ که با توجه به این مسأله بیشترین تعداد دانشجو در استان سهم دانشگاه پیام نور شهرکرد است.
قلمکاریان اظهار داشت: این دانشگاه در سال جدید تحصیلی رشته‌های مهندسی عمران، شهرسازی، مکانیک و صنایع غذایی و پنج گرایش رشته‎های هنر در سطح کارشناسی را پذیرش کرده است.
قلمکاریان بر ضرورت فراهم سازی بستر علم برای دانشجویان، افزود: امروزه جوانان میهن اسلامی با تلاش بسیار به ققل رفیع علم دست یافته‌اند که برهمین اساس فراهم کردن بستر رشد و شکوفایی بیش از پیش جوانان وظیفه اصلی مسئولان به شمار می‎رود.
وی با بیان اینکه آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در 23 دی‌ماه جاری برگزار می‎شود، افزود: دریافت کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای این آزمون بیستم لغایت 22 دی‌ماه و نتایج نهایی این آزمون در بهمن ماه جاری اعلام می‎شود.
قلمکاریان با اشاره به نحوه ثبت نام در این آزمون، گفت: متقاضیان برای شرکت در دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور می‎توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و ثبت‌نام کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول