اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس:

راهی جز تعامل اصولگرایان نیست

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیروزی در انتخابات آتی، راهی جز تعامل میان جبهه‌های مختلف اصولگرایان نیست.

راهی جز تعامل اصولگرایان نیست
نصرالله کمالیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: وجود جبهه‌های مستقل اصولگرایی و انشقاق در این زمینه تنها می‌تواند درصد پیروزی این جبهه‌ها را کاهش دهد و جبهه‌های مستقل اصولگرایی در جریان انتخابات رای نمی‌آورند.
نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی افزود: چنانچه اصولگرایان قصد انتقال تفکرات و نظرات خود به مجلس دولت و مردم داشته باشند راهی به جز هماهنگی و وفاق ندارند.
وی ضمن تاکید بر اینکه نفع سیاسی اصولگرایان در اتحاد آنها خلاصه می‌شود، اظهار داشت: هماهنگی و وفاق اصولگرایان در نهایت می‌تواند منجر به اقبال آنها در انتخابات و رسیدن به نفع و اهداف سیاسی آنها باشد و برای انجام این کار تهیه یک لیست برای حضور در انتخابات بسیار حائز اهمیت است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: شاید در شهرستان‌های کوچک یک کشور تفاوت چندان فاحشی میان جبهه‌های مختلف اصولگرایی از جمله جبهه پایداری، جبهه پیروان خط امام و رهبری و اصولگرایان وجود نداشته باشد اما در شهرهای بزرگ مرزبندی‌های مشخصی میان آنها به چشم می‌خورد.
نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر زمینه‌های وفاق این گروه‌های مختلف تا حد زیادی فراهم شده است، اظهار داشت: امیدواریم در فرصت باقیمانده تا انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، گروه‌های مختلف اصولگرایی طی توافقات انجام شده به وحدت و لیست واحد دست پیدا کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول