اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه پایداری‌:

نمی خواهیم با اصولگرایان رقابت کنیم

خبرگزاری فارس: عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: ما با سایر گروه‌هایی که اصولگرا هستند و اصول انقلاب را قبول دارند و بر آن پایدار هستند رقابت نداریم، بلکه با آنها رفاقت داریم.

نمی خواهیم با اصولگرایان رقابت کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی که شنبه شب در مجتمع فرهنگی امام خمینی قم برگزار شد با بیان اینکه اصل جبهه پایداری با تمسک به آیه‌ای از قرآن کریم شکل گرفت، اظهار کرد: گفتن نام الله کار آسانی است اما پایدار بودن بر اصول آن سخت و دشوار است و لذا خداوند در قرآن در دو جا به پیامبر(ص) می‌فرماید همانگونه که مامور شدی استقامت بورز.
وی با اشاره به اینکه امام شعار اسلام و انقلاب را که در کشور مطرح کردند،‌ افزود: به فضل الهی ملت بر این گفتمان امام و انقلاب پایدار ماندند و اساس انقلاب اسلامی همان گفتمانی بود که امام مطرح کرد.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاکید کرد: تا امام در قید حیات بودند این گفتمان را رهبری و در جامعه نهادینه و از آسیب‌ها و‌ آفت‌ها آن را حفظ کردند و بعد از امام خلف صالح ایشان شخصیت بزرگی که امام دیگری برای امت اسلامی و جهان اسلام است برای حفظ این گفتمان خون دل‌ها خوردند و زحمت کشیدند.
وی با بیان اینکه برای محفوظ ماندن گفتمان امام و انقلاب فراز و نشیب‌های زیادی طی شد و در دولت‌های گذشته خون دل‌ها خورده شد، اظهار کرد: امام خامنه‌ای از دل این طوفان‌ها و بحران‌ها این گفتمان را نجات داد و به فضل الهی با رهبری‌های این مرد بزرگ این گفتمان در سال 84 در انتخابات نهم، آقای احمدی‌نژاد را به عنوان رئیس جمهور خود معرفی کرد.
روانبخش با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در آن زمان فرمودند این گفتمان امام و انقلاب بود که پیروز شد، خاطرنشان کرد: ملت ایران به گفتمان امام و انقلاب و به شعارهای امام رای دادند، شعارهایی همچون «ما می‌توانیم»، «عدالت» و «ما نوکر مردمیم» که شعارهای امام راحل بودند.
وی با بیان اینکه تمام شعارهای امام را رئیس جمهور مطرح کرد، ادامه داد: به همین دلیل مردم به وی دل بستند و به آرای بسیار زیاد و قاطع بر کسانی که سال‌ها می گفتند ما یار امام هستیم و از زمانی که نطفه انقلاب بسته می‌شد آنها کنار امام بودند، کسی که شعار گفتمان اصیل انقلاب را داد پیروز شد.
عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تاکید بر اینکه این گفتمان در دولت نهم حاکم بود، عنوان کرد:‌ اما احساس شد فردی آمد در دولت نفوذ کرد و بعد در دولت دهم بیشتر نفوذ کرد و گفتمان دولت را مورد تاثیر قرار داد و هشدار هم داده شد.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه هشدار بزرگان مورد توجه قرار نگرفت، بیان کرد: با وجود فضایی که ایجاد شد هنوز بعد از این همه جریانات که همه چیز روشن شده و مواضع صریح و روشن حضرت آیت‌الله مصباح نسبت به این جریان انحرافی تبیین شده باز هم می‌گویند ایشان مثل شهید بهشتی مظلوم است و بعدا مزد این مظلومیت را خواهد گرفت.
وی تابلو بدلی گفتمان امام و انقلاب را از خطرات این جریان ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه این خطر احساس می‌شد کسانی تابلو بدلی گفتمان اصیل امام و انقلاب را بلند کنند و جامعه را به سمت خودشان بکشند جبهه پایداری انقلاب اسلامی تابلو اصلی را بلند کرد تا کسانی که در اقصی نقاط کشور هستند آن تابلو اصلی را ببینند و پشت تابلو اصلی حرکت کنند.
عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی اظهار کرد: اگر تابلو اصلی بلند شود تابلو بدلی دیگر جاذبه‌ای ندارد و به فضل الهی از روزی که تابلو اصلی بلند شده تابلوی بدلی رونق نخواهد داشت.
وی هدف اساسی تشکیل جبهه پایداری انقلاب اسلامی را حفظ گفتمان امام و انقلاب دانست و گفت: ما همانند سربازی در رکاب مقام معظم رهبری هستیم تا این گفتمان را به جلو ببریم و از آفات حفظ کنیم و به حول قوه الهی در ادامه این انقلاب، رویش‌هایی خواهد داشت که مقام معظم رهبری و حضرت امام این انقلاب را بر روی رویش‌ها به پیش بردند.
روانبخش در ادامه با اشاره به راه‌اندازی جبهه پایداری در قم گفت: جبهه پایداری استان قم نسبت به استان‌های دیگر متفاوت است زیرا اینجا خاستگاه و پایگاه اصلی انقلاب است و باید فکر اسلام و انقلاب همچنان از قم به همه کشور و جهان پمپاژ شود.
وی تصریح کرد: ما با سایر گروه‌هایی که اصولگرا هستند و اصول انقلاب را قبول دارند و بر آن پایدار هستند رقابت نداریم بلکه با آنها رفاقت داریم.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: کسانی که ولایت پذیری، اطاعت‌پذیری، اخلاص و صداقت محور کارشان قرار دارد و در فتنه 88 شفاف عمل کردند و با جریان انحرافی زاویه کامل دارند آنها دوستان ما هستند و با توجه به اینکه جبهه هستیم و حزب نیستیم حتی می‌توانیم در خدمت احزاب سیاسی با این شاخصه‌ها باشیم تا دغدغه‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری را محقق سازیم.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول