اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار ملایر:

بیش از 12 هزار شغل در ملایر ایجاد شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: 12 هزار و 786 شغل در ملایر ایجاد شده است.

بیش از 12 هزار شغل در ملایر ایجاد شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور بعد از ظهر امروز در کارگروه اشتغال شهرستان ملایر اظهار کرد: تاکنون 12 هزار و 786 شغل در شهرستان ملایر ایجاد شده است که این رقم اشتغال ایجاد شده معادل 122 درصد سهمیه سال جاری در شهرستان بوده است.
وی به سهمیه‌ 10 هزار و 545 نفری اشتغال در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: این تعداد شغل معادل 17.4 درصد از سهمیه کل استان است.
فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به تعداد 2 هزار و 947 نفر بیمه شده در تأمین اجتماعی ملایر و سامن خاطرنشان کرد: صندوق مهر امام رضا(ع) نیز باید نسبت به تحقق سهمیه اشتغال خود اقدام کند تا از متوسط عملکرد استان بالاتر رود.
رئیس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان ملایر نیز ابراز کرد: سهمیه بانک‌های عامل در مشاغل خانگی 8 میلیارد و 699 میلیون تومان بوده است.
مرتضی سلطان‌‌محمدی با اشاره به سهمیه شهرستان در بنگاه‌های اقتصادی زودبازده از سال 84 گفت: میزان سهمیه در این راستا بیش از 46 میلیارد تومان بوده که از این میزان 6 هزار و 23 طرح به مبلغ 2 هزار و 314 میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی و مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول