اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دانش‌آموزی زنجان:

وظیفه سازمان دانش‌آموزی تبیین اندیشه‌های امام است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان گفت: وظیفه سازمان دانش‌آموزی تبیین، تبلیغ آرا و اندیشه‌های امام خمینی (ره) است.

وظیفه سازمان دانش‌آموزی تبیین اندیشه‌های امام است
علی غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت:13 آبان از روزهای مهم کشور است که مبارزه با استکبار جهانی از ویژگی‌های خاص این روز محسوب می‌شود.
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان تصریح کرد: اگر تا سال گذشته 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی بود از امسال با بیداری و خیزش‌های مردم منطقه و کشورهای عربی و آفریقایی و جریان وال‌استریت در آمریکا و اروپا این روز ملی با تاکیدات بیشتر برگزار می‌شود.
وی افزود: پیش‌بینی‌های امام خمینی (ره) در حال حاضر یکی پس از دیگر تحقق یافته و باید مفاهیم این روز ملی به دانشجویان تبیین شود.
غفاری با اشاره به اینکه سازمان دانش‌آموزی برنامه‌ریزی‌های مختلفی را در برگزاری باشکوه 13 آبان انجام داده است، بیان کرد: در راستای بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان چرا مرگ بر آمریکا در مدارس پیگیری می‌شود.
وی با بیان اینکه اهمیت دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و اسلام و خون شهدای دانش‌آموز را باید پاسداشت، تصریح کرد: ضروری است با حضور پر رنگ در راهپیمایی 13 آبان توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان بیان کرد: وظیفه خود می‌دانیم از خون شهدایی که به ناحق و تنها برای دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس شهید شده‌اند دفاع کرد.
وی گفت: دانش‌آموزان با اهدای خون خود سرمایه‌گذاری کرده و باید دانش‌آموزان امروز برای تثبیت و صدور انقلاب سرمایه‌گذاری کنند تا برنامه‌ریزی‌های دشمنان باطل شود.
غفاری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عظمت خدایی امام راحل قابل مقایسه با هیچ فردی در جهان نیست، افزود: انقلاب اسلامی با حضور مداوم و همیشگی مردم تحقق یافته و ضروری است دانشجویان، دانش‌آموزان، مربیان و فرهنگیان در مناسبت‌های مختلف از جمله راهپیمایی 13 آبان به ادامه روند انقلاب همچون گذشته کمک کنند.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری و با خیزش‌های صورت گرفته در منطقه و جهان فرصت بیشتری برای ارائه دستاوردهای انقلاب وجود دارد، متذکر شد: حضور دوباره در این راهپیمایی موجب پیروزی در سایر بخش‌های جامعه و صدور انقلاب می‌شود.
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان یادآور شد: دانش‌آموزان در راه دفاع از انقلاب اسلامی و دین در زمانه خود خوب درخشیدند و دانش‌آموزان امروز هم با اطاعت از ولایت فقیه مطیع رهبر هستند.
وی وظیفه سازمان دانش‌آموزی را تبیین، تبلیغ آرا و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: در این روز دانش‌آموزان با حضور در راهپیمایی 13 آبان انزجار خود از استکبار جهانی اعلام می‌کنند.
غفاری قرائت بیانیه راهپیمایی توسط دانش‌آموز، اجرای شعار مرگ بر تو ای آمریکا توسط تشکل‌های دانش‌آموزی را از برنامه‌های سال جای عنوان کرد.
وی از حضور دانش‌آموزان استان در راهپیمایی روز 13 آبان خبر داد و گفت: دانش‌آموزان در نماز جمعه دشمن‌شکن نیز حضور می‌یابند.
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان خاطرنشان کرد: هدف برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی، توسعه تفکر استکبار‌ستیزی و ایجاد بصیرت و آگاهی به ویژه در بین اقشار دانش‌آموز و دانشجو است.
وی افزود: برنامه‌های 13 آبان در استان با تشکیل سه کمیته دانش‌آموزی، دانشجویی و انتظامات پیگیری می‌شود.
غفاری اجرای سخنرانی و هماهنگی بیشتر در مدارس، اجرای مسابقات فرهنگی، اجرای مسابقات وبلاگ نویسی، تزئینات خیابانی، مستقل کردن بیانیه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی از برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود.
وی گفت‌: با توجه به اینکه چشم رسانه‌های غربی و دشمنان در این روز به سوی ایران خیره می‌شود‌، مردم باید در این روز مانند همیشه‌، حضوری فعال در صحنه داشته باشند.
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان خاطرنشان کرد: ضروری است همه جهان بدانند که ملت ایران راه شهدا را ادامه می‌دهد و توطئه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب می‌کند.
انتهای پیام/20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول