اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی مازندران خبر داد:

حضور 4 نماینده مازندران در لیگ کشتی آزاد قطعی شد/ قهرمان سال گذشته لیگ برتر موفق به حضور نشد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی مازندران از حضور چهار نماینده از مازندران در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور 4 نماینده مازندران در لیگ کشتی آزاد قطعی شد/ قهرمان سال گذشته لیگ برتر موفق به حضور نشد
علی‌اصغر ثمربخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در هفته‌های گذشته حضور تیم‌های خونه به خونه بابل و سایپا شمال تنکابن در لیگ قطعی شد که دیروز با ثبت نام تیم‌های گاز مازندران و پیشگامان آسانسور مازندران تعداد نمایندگان مازندران در لیگ برتر کشتی آزاد کشور به چهار تیم رسید.
وی بیان داشت: در حال حاضر تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ امسال به 10 تیم رسید که تیم باید در دو گروه پنج تیمی به صورت رفت و برگشت با هم رقابت کنند.
ثمربخش درباره گروه‌بندی تیم‌ها افزود: تیم‌های خونه به خونه بابل و پیشگامان آسانسور مازندران در گروه اول با تیم‌های نفت تهران، آبفای زنجان و شهرداری ملایر همگروه هستند.
این مسئول همچنین از همگروهی تیم‌های گاز مازندران و سایپا شمال تنکابن در گروه دوم با تیم‌های ثامن الحجج خراسان رضوی، نیروی زمینی ارتش و تله‌کابین همدان خبر داد و افزود: در نهایت پس از انجام بازی‌های رفت و برگشت از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله نیمه نهایی می‌شوند.
رئیس هیئت کشتی مازندران در ادامه تصریح کرد: برای هماهنگی بیشتر و زمان دقیق این مسابقات فدراسیون با تیم‌های شرکت‌کننده در روز 16 آبان جلسه‌ای را در سالن اجتماعات فدراسیون کشتی برگزار می‌کند.  
وی بیان داشت: هر چهار تیم مازندرانی با جذب کشتی‌گیران خوب و باتجربه از مدعیان لیگ هستند که مطمئنا برای عنوان قهرمانی به روی تشک می‌روند.
ثمربخش عنوان کرد: هر چهار تیم مازندرانی برای حضور در این مسابقات کشتی‌گیران و مربیان خوب و باسابقه‌ای به خدمت گرفتند، اما تیم خونه به خونه بابل با جذب کشتی‌گیران و کادر فنی ملی پوش و باتجربه از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها است.
این مسئو در پایان اذعان داشت: تیم شهدای جویبار که به عنوان نخستین نماینده از مازندران موفق شد در سال گذشته قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور شود، امسال به خاطر عدم حمایت اسپانسر و سرمایه‌گذار مسئولان باشگاه موفق نشد در لیگ برتر کشتی آزاد کشور حضور یابد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول