اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری زنجان:

امام الگوی مناسبی برای دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری شناخت دانش‌آموزان از امام را الگوی مناسبی برای دانش‌آموزان عنوان کرد.

امام الگوی مناسبی برای دانش‌آموزان است
 نقی مجتهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: 13 آبان یادآور سه حماسه تاریخی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی است که تبعید امام بر تارک آن می‌درخشد.
وی با بیان اینکه 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است، تصریح کرد: روز تسخیر لانه جاسوسی و کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی است که هر سال با حضور گسترده مردم گرامی داشته می‌شود.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان با اشاره به اینکه مردم به ویژه جوانان و نوجوانان باید با نسل‌های گذشته و فداکاری‌های آنان آشنا شوند، تصریح کرد: نسل جدید باید با گذشته خود و خون‌هایی که برای آبیاری نهال انقلاب اسلامی ریخته شده است آشنا شوند.
وی بر ضرورت آشنایی نسل جدید انقلاب با فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های جوانان تاکید کرد و افزود: فداکاری دانش‌آموزان، دانشجویان، بزرگان، رهبران دینی و شهیدان انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و باید این نسل با این ارزش‌ها آشنا شوند.
مجتهدی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان را مهم عنوان کرد و گفت: حضور گسترده دانش‌آموزان و دانشجویان نیز در راهپیمایی 13 آبان ضروری است چرا که این روز متعلق به آنان است.
وی آشنایی با اهداف قیام امام خمینی (ره) علیه استکبار را مهم ارزیابی کرد و افزود: مهاجرت و تبعید امام خمینی موجب شد، تا مردم بیشتر با اهداف انقلاب آشنا شوند.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری شناخت دانش‌آموزان از امام را الگوی مناسبی برای دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: باید دانش‌آموزان از حرکت‌های بی‌بدیلی همچون امام خمینی (ره) الگو بگیرند.
وی بر ضرورت ساماندهی دانشجویان و دانش‌آموزان برای حضور در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد و یادآور شد: مسئولان باید با برنامه‌ریزی مناسبی حضور دانش‌آموزان و دانشجویان را ساماندهی کنند
مجتهدی تصریح کرد: آیین 13 آبان امسال با اهداف عمده‌ای شامل آگاهی از وضعیت منطقه و بیداری اسلامی که برگرفته از حرکت‌های ماندگار در روند انقلاب است، برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 13 آبان ماه روز شکست استکبار است، گفت: حرکت مردم انقلابی ایران در این روز، نشان از پیام استکبارستیزی و اسلام‌گرایی داشت.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: 13 آبان فرصت مناسبی برای آشنا ساختن نسل نوجوان انقلاب برای شناخت ماهیت و شالوده اصلی استکبار و آمریکا است.
وی افزود: مردم، دانش‌آموزان، فرهنگیان، ادارات و سازمان‌های دولتی، حماسه‌ای افتخار آفرین دیگر در روز 13 آبان ماه می‌آفرینند.
مجتهدی با تاکید بر حضور گسترده دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم گفت: 13 آبان ماه امسال باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود چرا که آیین 13 آبان امسال با اهداف عمده‌ای شامل آگاهی از وضعیت منطقه و بیداری اسلامی که برگرفته از حرکت‌های ماندگار در روند انقلاب است، برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول