اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

قیام وال‌استریت واکنش به نفوذ صهیونیست‌ها در کانون‌های بین‌المللی است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قیام کنونی مردم دنیا اعم از بیداری اسلامی و قیام وال‌استریت واکنش علیه نفوذ صهیونیست‌ها در کانون‌ها و سازمان‌های بین‌المللی است.

قیام وال‌استریت واکنش به نفوذ صهیونیست‌ها در کانون‌های بین‌المللی است
  به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد امروز در جمع خبرنگاران با بیان ویژگی‌های بیداری اسلامی کنونی که در سراسر جهان موجب قیام علیه مستکبران عالم شده اظهار کرد: فرو ریختن حباب اقتصاد سرمایه‌داری و شکستن هیمنه پوشالی نظام لیبرال دموکراسی موجود جهان ناشی از فقدان ایمان به‌ خدا است.
نیکزاد افزود: امروز در دنیای استکباری نبود معنویت، اخلاق و وجود تفکر سلطه‌جویانه حاکم بر اقتصاد بین‌المللی باعث شده تا آنچه که به ‌نام جنبش وال‌استریت است رخ دهد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آ‌نچه که امروز در اعتراضات و خشم مردم دنیا بر علیه نظام سرمایه‌داری و زورگویی‌های استکبار می‌بینیم، نتیجه نفوذ و گسترش استبداد، نابرابری، بی‌عدالتی و تبعیض محض است.
نیکزاد، از دیگر عوامل جنبش مردمی در غرب، آمریکا و دیگر کشورها را نتیجه نفوذ کانون‌های صهیونیستی و اعمال فشار سیاسی آمریکا و هم‌پیمانانش بر سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی دانست.
وی ابراز داشت: همه جهانیان به ‌این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا و ایادی آنها عامل اصلی جنگ افروزی، ناامنی، اغتشاش و بی‌ثباتی در جهان هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جنبش مردمی که امروز در قلب استکبار آغاز شده در راستای بیداری جهان اسلام و انقلاب‌هایی است که مردم برخی کشورهای عربی با تاسی از انقلاب اسلامی ایران علیه استبداد و زور ایجاد کردند. 
وی بیان کرد: این‌گونه جنبش‌ها چون ماهیت آنها عدالتخواهی است موج آن روز به روز گسترده‌تر و فراگیر خواهد شد.
نیکزاد ادامه داد: امروزه ندای انقلاب اسلامی در سراسر دنیا به‌ ویژه کشورهای مسلمان طنین‌انداز شده و موج بیداری الهام گرفته از آن پس از سرنگونی دیکتاتورهای تونس، مصر و لیبی به ‌آرامی به سمت نظام‌های پوسیده و آکنده از فساد خاورمیانه، شمال آفریقا و دنیای غرب می‌رود.
به گفته نیکزاد، سران استکبار خوب می‌دانند که قیام امروز ملت‌های مسلمان منطقه سرچشمه، روحیه و الگو از انقلاب اسلامی ایران می‌گیرد و می‌دانند که مرکز معنوی همه جنبش‌های عدالت محور منطقه، انقلاب اسلامی است.
نیکزاد، عدالت‌‌خواهی و ایستادگی در مقابل باج خواهی‌های استکبار را رمز موفقیت و پیروزی ملت‌ها و الگوی نجات بخشی برای همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان دانست.
وی تنها راه برون رفت و عبور از سلطه و استبداد را مبارزه با سیاست‌های ظالمانه و استعماری استکبار و دولت‌های غربی به‌سرکردگی آمریکای جهان خوار زیر لوای توحید و وحدت دانست. 
انتهای پیام/ح20        
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول