اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته کتاب جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد؛

توزیع بیانات رهبری در سطح ادارات و ارگان‌های کرمان

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان خواستار توزیع بیانات رهبر معظم انقلاب در سطح ادارات و ارگان‌ها برای ترویج فرهنگ کتابخوانی شد.

توزیع بیانات رهبری در سطح ادارات و ارگان‌های کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی‌ روز گذشته در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان‌ با اشاره به آغاز هفته کتاب جمهوری اسلامی از 22 آبان‌ ماه جاری اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است.
وی بیان کرد: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کتابداران، بهترین برنامه‌ریزی‌ها را در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه نشان می‌دهد.
سعیدی افزود: برنامه‌هایی از جمله نقد کتاب و توزیع بیانات رهبر انقلاب در سطح ادارات و ارگان‌ها برای ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از برنامه‌هایی است که در این هفته می‌توان به آن پرداخت.  
وی تصریح کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه منشور کاملی است.
حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی‌ معاون فرهنگی و هنری شهردار کرمان نیز در این نشست با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های شهرداری در راستای افزایش روحیه نشاط و شادابی در شهر گفت: نشست‌های مختلفی در این راستا انجام شده است. 
وی افزود: ایجاد فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ در دستور کار شهرداری است که اکنون سه فرهنگسرا و خانه فرهنگ در سطح شهر کرمان راه‌اندازی شده است.   
حسینی عنوان کرد: برگزاری جشنواره پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها، همایش‌های پیاده‌روی، جشنواره کودک و نوجوان شهروند، اردوهای آموزشی و تفریحی در جنگی قائم و برگزاری کوه‌گشت‌های خانوادگی از برنامه‌های شهرداری در راستای ارتقای روحیه نشاط و شادابی در جامعه است.   
رئیس اداره امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان کرمان نیز در این نشست با اشاره به دیدار کتابداران با مقام معظم رهبری گفت: سعی شده در فعالیت‌های فوق، برنامه‌هایی در این راستا انجام شود.
ندا عامری افزود: راه‌اندازی کتابخانه‌های خود‌گردان، ایجاد انجمن کتابخانه‌های عمومی و اجرای طرح کتابدار مدرسه را از برنامه‌های اجرا شده این نهاد در شهرستان عنوان کرد.  
وی تصریح کرد: دیدار کتابداران شهرستان با فرماندار کرمان، تجلیل از اعضای قرآن‌پژوه کتابخانه‌های عمومی و برگزاری مسابقات فرهنگی از برنامه‌های انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان کرمان است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول