اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار بانوان فرهیخته قمی با شهردار قم مطرح شد:

احداث پارک و کتابخانه مخصوص بانوان در قم

خبرگزاری فارس: جمعی از بانوان فرهیخته استان قم در دیدار خود با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم، احداث پارک و کتابخانه‌ای مخصوص بانوان را خواستار شدند.

احداث پارک و کتابخانه مخصوص بانوان در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همزمان با سپری شدن یک ماه از شروع خدمت شهردار قم در این سمت، جمعی از بانوان فرهیخته، مسئولان فرهنگی و اجتماعی امور بانوان و همسران اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم عصر امروز با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر قم در سالن همایش‌های شهرداری، دیدار کردند.
بانوان حاضر در این جلسه، پس از بازدید از طرح‌های عمرانی شهرداری شهر مقدس قم، برای بحث و گفت‌وگو در مورد مبانی مدیریت شهری و راهکارهای فرهنگ‌سازی، با شهردار قم دیدار کرده بودند که برخی از این بانوان نظرات کارشناسی شده‌ای را به سیستم مدیریت شهری ارائه دادند.
ملایی از سازمان آموزش و پرورش استان قم یک از بانوان حاضر در جلسه بود که اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و طرح‌های شهرداری در جامعه را بسیار ضعیف خواند و در این رابطه اظهار کرد: پروژه‌های بسیار با اهمیت و عظیمی در سطح شهر در دست اقدام است اما شهروندان کمترین اطلاعات مورد نیاز از طرح را ندارند.
وی همچنین دیدار چهره به چهره و بازدید حضوری اقشار مختلف جامعه از طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری را، یکی از صحیح‌ترین راهکارهای اطلاع‌رسانی دانست که نظر وی مورد تائید رئیس شورای اسلامی شهر قم قرار گرفت.
در ادامه این مراسم حسینی از دانشگاه قم که یکی دیگر از بانوان حاضر در جلسه بود، احداث کتابخانه و پارکی مخصوص بانوان را از شهردار قم درخواست کرد و گفت: بیش از 3 هزار از 4 هزار دانشجو دختر در دانشگاه قم، بومی هستند و نیازمند فضایی برای شادی و کتابخوانی هستند.
وی همچنین با اشاره به مقوله فرهنگ‌سازی، اظهار کرد: بانوان تحصیلکرده قمی آمادگی خدمت به عرصه فرهنگ استان، در قالب خادم افتخاری فرهنگی را دارند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول