اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پروش بردخون:

۱۳ آبان اتحاد ملت ایران به جهان اثبات شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: لازم است زمینه حضور همه مردم در مراسم 13 آبان فراهم شود تا اتحاد و یکدلی این ملت به جهان اثبات شود.

۱۳ آبان اتحاد ملت ایران به جهان اثبات شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین مصلحی‌پور سه‌شنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش بردخون با اشاره به یوم الله 13آبان اظهار داشت: این روز متعلق به همه افراد و گروه‌هاست و همه مردم مدیون رشادت و ایثار شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه این شهیدان این روز خجسته هستند.
وی افزود: حضور پرشور و باشکوه در مراسم راهپیمایی روز  13 آبان پاسخ دندان‌شکنی به استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار است که دست از توطئه بر ضد نظام اسلامی بردارد و در برابر مردم قهرمان ایران سر تسلیم فرود آورد زیرا تاکنون نتوانسته در برابر اراده آهنین ملت سرافراز ایران مقاومت کند و همواره خار و ذلیل شده است.
رئیس آموزش و پرورش بردخون ادامه داد: لازم است زمینه حضور همه مردم در مراسم 13آبان فراهم شود تا اتحاد و یکدلی این ملت به جهان اثبات شود.
وی ادامه داد: 33 سال مردم با جان و دل در راه اهداف انقلاب و نظام فداکاری کرده‌اند و همیشه پیشگام و پیشتاز بوده‌اند و این امری اثبات شده برای همه دنیاست.
مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی بردخون نیز با اشاره به بیداری اسلامی گفت: امروز روح و نفس قدسی امام راحل و شهیدان عزیز موجب خروش بیداری اسلامی در دنیا شده است و مردم محروم و مظلوم جهان در برابر اقلیت مستکبر و حاکم به پا خواسته‌اند.
حجت‌الاسلام سیدابراهیم سعیدی افزود: سزاوار نیست برخی مسئولان در امور مردم کوتاهی کنند زیرا بدون حضور مردم قادر به هیچ کاری نیستیم و باید در حد توان به آنان خدمت کنیم و به نیازها و مشکلاتشان رسیدگی کنیم تا انقلاب همچنان به مسیر سخت و دشوار خود ادامه دهد.
وی 13 آبان را روزی به یادماندنی خواند و گفت: همه ملزم به الگو گرفتن از شهیدانی نظیر فهمیده و همه ایثارگران دانشجو و دانش‌آموز هستیم تا شخصیت این افراد شناخته شود و آیندگان بدانند این کشور با رشادت چه کسانی حفاظت شده است.
سعیدی از وضعیت مبهم شورای شهر انتقاد کرد و گفت: باید مشخص شود که کار و گرفتاری مردم چگونه باید حل شود و هرگونه کوتاهی در برابر مردم شایسته نظام اسلامی نیست بنابراین باید ساز و کاری فراهم شود تا جایگزینی برای شورای شهر و رفع نیازها و مشکلات آنان مشخص و مردم از سردرگمی رها شوند.
در ادامه این جلسه اعضا به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مواردی در این زمینه به تصویب رسید.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول