اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

سقوط دیکتاتورها بر اهمیت حضور در راهپیمایی می‌افزاید

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره گفت: سقوط دیکتاتورها عامل مهمی بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان است.

سقوط دیکتاتورها بر اهمیت حضور در راهپیمایی می‌افزاید
رحیم نوری پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: 13 آبان شامل سه رخداد تاریخی و مهم در انقلاب است که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و تبعید امام به عنوان نقطه عطف پیروزی‌های بعدی انقلاب از جمله این ایام است.
وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به رخدادهای منطقه و وضعیت کنونی جهان، برنامه‌ها و پیش‌بینی‌های امام خمینی (ره) تحقق یافته و اهمیت این موضوع برای مردم دو چندان شده است.
فرماندار خرم‌دره افزود: مردم در 32 سال گذشته همواره پشتیبان انقلاب بوده و خیزش‌های مردم منطقه نیز از پیش‌بینی‌های امام راحل است که امسال اهمیت این حضور دو چندان می‌شود.
وی خیزش‌های مردم جهان در مقابل رژیم‌های سرمایه‌داری و سقوط دیکتاتورها را عامل مهمی بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان دانست و یادآور شد: امام خمینی (ره) تفکر اسلامی را در جامعه پایه‌گذاری کرد که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است و مردم از این تفکر حمایت می‌کنند.
نوری پور با اشاره به تبعید امام خمینی (ره) در 13 آبان این روز را نقطه آغاز پیروزی‌های بعدی انقلاب و روند روبه رشد آن عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تبعید امام موجب شد مردم نسبت به اتفاقات آن روز آشنا شده و حساسیت بیشتری به این موضوع پیدا کنند.
وی تبعید امام خمینی (ره) را نقطه عطفی در انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم با تبعید امام و دور شدن ایشان از کشور به عظمت و جایگاه وی در جامعه پی برده و بیشتر در جریان افکار و اندیشه‌های ناب امام قرار گرفتند به طوری که مردم با امام بیشتر آشنا شدند.
فرماندار خرم‌دره ادامه داد: مردم با دیدن حضرت امام نه تنها از آن دور نشدند بلکه با اطلاع‌رسانی بیشتر در این زمینه مردم بیشتر د جریان آنچه بر امام گذشت آشنا شدند تا جایی که موجب به بازگشت امام به میهن شدند.
وی این روز را متعلق به همه آحاد جامعه دانست و اظهار داشت: 13 آبان روز ملی با استکبار جهانی و روز بزرگ و عظیمی است که باید از سوی همه اقشار مختلف مردم ارج گذاشته شود. 
نوری پور با اشاره به خیزش‌های بیداری اسلامی در جهان تصریح کرد: امسال راهپیمایی 13 آبان با توجه به خیزش‌های مردمی در منطقه دارای اهمیت ویژه‌ای است که باید با نگاه خاص و ویژه و با برنامه‌های متنوع و طرح‌های نو از سوی اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار شود.
وی با اشاره به عناوین 13 آبان تصریح کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالرزو تبعید حضرت امام به ترکیه، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز است که باید به عنوان یک روز ملی به آن پرداخته شود.
فرماندار خرم‌دره با اشاره به فرمایش رهبر کبیر انقلاب در خصوص تسخیر لانه جاسوسی تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی و حادثه تبعید امام به ترکیه یک مقطع تاریخی حساس است
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول