اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیریت منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری:

گرامیداشت 13 آبان برای تداوم انقلاب ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: گرامیداشت 13 آبان برای تداوم انقلاب ضروری است.

گرامیداشت 13 آبان برای تداوم انقلاب ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن طاهری عصر امروز در نشست شورای اداری این استان، با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه جدید شورای برنامه‌ریزی استان، گفت: براساس این آیین‌نامه نشست شورای برنامه‌ریزی همچنان به ریاست استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود.
وی با بیان اینکه بر اساس این آیین نامه جدید تعداد کارگروه‌های شورای برنامه‌ریزی در این استان به هفت کارگروه کاهش یافته است، گفت: با کاهش این کارگروه‌ها، مجموعه مدیریت استان فرصت بیشتری برای رسیدگی به امور مختلف را خواهد داشت.
طاهری بیان داشت: کارگروه‌های شورای برنامه‌ریزی می‌توانند برای پیشبرد اهدافشان کمیته‌های فرعی تشکیل دهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی این روز بزرگ را نقطه عطف تاریخ سیاسی ایران و انقلاب دوم نامیده‌اند.
وی با بیان رشادت‌های دانش آموزان فهیم و غیور این مرز و بوم در آن دوران، گفت: برهمین اساس اهتمام جدی و تعامل همه جانبه تمامی مسئولان و دستگاه‎ها برای برگزاری هر چه بهتر مراسم 13 آبان بیش از پیش لازم و ضروری است.
طاهری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار جهانی، گفت: 13آبان روز تجلی ارزش‌های انقلابی ملت ایران در راه مبارزه با استکبار است بنابراین همه اقشار جامعه باید در راهپیمایی این روز حضور یابند
وی با بیان اینکه برنامه‌های ستاد 13 آبان و غدیر امسال دارای ویژگی خاصی بوده که همان تشعشع نور انقلاب است، گفت: امروز چشم همه ملت‌های منطقه به حضور ما در این مناسبت‌ها دوخته شده پس ضروری است امسال حضور ما در صحنه باشکوه‌تر و متجلی‌تر از سال‌های گذشته باشد و این برنامه‌ها با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی برجسته‌تر اجرا شود.
در ادامه نشست شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری با آغاز سخنان مدیرکل اطلاعات این استان به صورت غیرعلنی برگزار و از خبرنگاران حاضر در جلسه خواسته شد به علت محرمانه بودن مباحث مطروحه جلسه را ترک کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول