اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج دانش‌آموزی؛

مسابقات قرآن و عترت در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قم از برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی در هفته بسیج دانش‌آموزی در واحدهای مقاومت بسیج خبر داد.

مسابقات قرآن و عترت در قم برگزار می‌شود
محمدعلی مختاران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مسابقات سراسری قرآن و عترت دانش‌آموزی در راستای توانمندسازی دانش­آموزان بسیجی و گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده در سازمان بسیج دانش­آموزی برگزار می­شود.
وی افزود: این مسابقات که هر ساله در این ایام برگزار می­شود بر اساس کتاب‌هایی است که از قبل در اختیار دانش‌آموزان قرار داده شده است.
مسئول سازمان بسیج دانش­آموزی استان قم اظهار کرد: در بخش نهج‌البلاغه این مسابقات که پویندگان و پیشگامان در آن شرکت می­کنند کتاب «سراج منیر» که آشنایی با مفاهیم و حکمت­های نهج‌البلاغه است، مورد آزمون قرار می­گیرد.
وی خاطرنشان کرد: برای آشنایی با مفاهیم قرآن نیز کتاب «نور هدایت» به پویندگان که دانش­آموزان مقطع راهنمایی هستند؛ تحویل داده شده است.
مختاران با بیان اینکه برای پیشگامان نیز کتاب پرسش‌های قرآنی شهید مطهری مورد آزمون قرار می­گیرد، گفت: کتاب‌های منبع تحویل دانش­آموزان شده و آزمون نیز تا پایان هفته بسیج دانش­آموزی برگزار می­شود.
مسئول سازمان بسیج دانش­آموزی استان قم ادامه داد: برگزیدگان این مسابقات برای مراحل بعدی در سطح استانی و کشوری اعزام خواهند شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول