اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امنیتی و انتظامی استان کرمانشاه‌:

خبرگزاری‌ها توانمندی‌های کشور و نظام را به دنیا معرفی کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امنیتی و انتظامی استان کرمانشاه گفت: خبرگزاری‌ها در جریان جهانی شدن تحولات اطلاعات و اخبار، توانمندی‌های کشور و نظام را به دنیا معرفی کنند.

خبرگزاری‌ها توانمندی‌های کشور و نظام را به دنیا معرفی کنند
به گزا‌رش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهریار حیدری پیش از ظهر امروز در جلسه معارفه سرپرست جدید خبرگزاری فارس در کرمانشاه افزود‌: در عصر جهانی شدن در ارتباط با تحول اخبار و اطلاعات و جامعه جهانی و بالتبع کشورها نقش خبرگزاری‌ها اجتناب ناپذیر و بسیار تاثیرگذار بوده و می‌توانند توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران را به دنیا معرفی کنند.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استان کرمانشاه  ماموریت مربوط به کشورهای متبوع، جریان جهانی شدن و تحول اطلاعات و اخبار در دنیا که بعضا می‌تواند به ضرر کشورها نیز باشد را از مامویت و وظایف خبرگزاری‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها هستند که می‌توانند نقش مثبت یا منفی در این زمینه‌ها داشته باشند، پس باید با هوشیاری کامل عمل کنند.
وی تصریح کرد: خبرگزاری‌ها تنها ابزار مقابله با صدها سایت غربی علیه نظام جمهوری اسلامی و هجمه فرهنگی دشمن هستند و می‌توانند به نفع جامعه از تحولات به نحو احسن استفاده کنند و توانمندی‌های کشور و نظام را به خوبی به دنیا بشناسانند.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از طرفی خود حوزه افکار خبرگزار‌ی‌ها می‌تواند تحولات مثبت در جامعه ایجاد کند چرا که مبنای بسیاری از مطبوعات اخبار استخراجی از خبرگزار‌ی‌ها است.
حیدری افزود: به دلیل ار‌تباطاتی که خبرگزاری‌ها با تحولات اخبار و اطلاعات گسترده دارند نقش بسیار مهمی در تغذیه سایر مطبوعات و رسانه‌ها می‌توانند داشته باشند که این مو‌ضوعات حکایت از نقش و اهمیت جایگاه خبرگزاری‌ها دارد.
وی در پایان از خبرگزاری فارس به عنوان یکی از توانمندترین خبرگزاری‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی نام برد و گفت: بسیاری از اخبار روزانه مطبوعات نتیجه انعکاس زحمات شبانه‌روزی خبر‌گزاری‌‌هاست‌.
انتهای پیام/ل30   
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول