اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس و نایب رئیس شورای شهر رشت در بازدید از خبرگزاری فارس؛

خبرگزاری فارس منشأ اقدام‌های موثر در گیلان است

خبرگزاری فارس: رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت در بازدید از این خبرگزاری فارس عنوان کردند: خبرگزاری فارس منشأ اقدام‌های موثر و مبارک در سطح استان گیلان است.

خبرگزاری فارس منشأ اقدام‌های موثر در گیلان است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس، نایب رئیس و مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت در راس یک هیئت پنج نفره متشکل از کارکنان روابط عمومی این شورا ظهر امروز از دفتر خبرگزاری فارس در گیلان بازدید کردند.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این بازدید قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران فارس برای انعکاس و پوشش اخبار صحیح شورا را از دلایل این بازدید ذکر کرد.
محمود مباحی ابراز داشت: قدردانی از خبرنگارانی که وقت خود را برای اطلاع‌رسانی اخبار شورا و انعکاس درست آن به مردم می‌گذارند جزو برنامه‌های ما قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه تلاش از زحمات خبرنگارانی که هر هفته با حضور در جلسات شورا اطلاع‌رسانی می‌کنند، کمترین کاری است که صورت می‌گیرد، ادامه داد: حضور خبرنگاران در جلسات شورا نشانه اهمیت دادن آنها به موضوع شهر و شوراست.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهری سالم و اطلاع‌رسانی خوب از اهداف شورای اسلامی شهر رشت است که در این راستا خبرنگاران نقش مهمی دارند.
این مسئول فعالیت خبرگزاری فارس در گیلان را چشمگیر و تاثیرگذار خواند و عنوان کرد: نحوه اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس در انجام اقدام‌های شورا برای برطرف کردن مشکلات شهری بسیار تاثیرگذار است.
نایب رئیس شورای شهر رشت نیز در این دیدار متذکر شد: از لطف خبرگزاری فارس در عرصه اطلاع‌رسانی که همواره فعال و منشا اقدام‌های میمون و مبارک در استان است قدردانی می‌کنیم.
محمدحسن عاقل‌منش ادامه داد: با توجه به فعالیت این رسانه تاثیرگذار، انتظار می‌رود مردم را از رخدادهای پیشامد شهرداری و شورای شهر بیشتر آگاه کنند.
وی با بیان اینکه اعضای شورا نمایندگان مردم هستند، تصریح کرد: رسیدگی به امورات شهری و خواسته‌های مردم یکی از دغدغه‌های نمایندگان است.
سخنگوی شورای شهر رشت با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید از جانب‌داری یک عضو شورا خودداری کنند، اذعان داشت: باید فضایی فراهم شود تا تمام اعضای شورا آزادانه دیدگاه‌ها را بیان کنند، زیرا وظیفه قانونی ما انعکاس مشکلات است.
حجت‌الاسلام محمد ابراهیم رفعتی مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت نیز از تلاش‌های خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار درست و به‌موقع شورای شهر رشت قدردانی کرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول