اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه آهن جنوب شرق خبر داد:

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی روابط عمومی راه‌آهن جنوب شرق

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق گفت: با راه‌اندازی سرویس‌های الکترونیکی تحولی ویژه در روابط عمومی راه‌آهن جنوب شرق ایجاد شده است.

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی روابط عمومی راه‌آهن جنوب شرق
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جنوب شرق، سید مصطفی داودی اظهار داشت: سازمان‌‌ها همگام با تحولات و پیشرفت‌های روز دنیا باید با به کارگیری فناوری‌های جدید ارتباطی و سیستم‌های نوین اطلاع‌رسانی در راستای ارائه خدماتی که با خواسته‌ها و نیازهای لحظه‌ای مخاطبان منطبق باشد، گام بردارند.
داوودی با اشاره به گسترش روز افزون استفاده از کاربردهای فناوری اطلاعات در بخش‌های مختلف روابط عمومی گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و برای برقراری ارتباط سریع و صرفه‌جویی در هزینه، زمان و دسترسی آسان به اطلاعات مورد نیاز مخاطبان، راه آهن جنوب شرق اقدام به راه‌اندازی و بهره‌برداری از سامانه‌های پیام کوتاه، تلفن گویا، پست الکترونیک، کیوسک اطلاع‌رسانی و وب سایت کرده است.
مدیر کل راه آهن جنوب شرق روابط عمومی الکترونیک را لازمه و پیش‌فرض تحقق دولت الکترونیک دانست و خاطرنشان کرد: هدف از راه‌اندازی این سرویس‌های الکترونیکی رسیدن به روزی است که بتوان تمام خدمات سازمان را به طور شبانه‌روزی و بدون مراجعه فیزیکی مخاطبان و تنها از طریق اتصال به پایگاه‌های آن نهاد انجام داد.
وی سرعت در اطلاع‌رسانی را اصلی‌ترین عنصر تحمیل روابط عمومی الکترونیک به روابط عمومی سنتی دانست و افزود: ماهیت استفاده از فناوری اطلاعات با هزینه کمتر به مدیران این فرصت را می‌دهد که کار خود را با کیفیت بهتری انجام دهند.
کارشناس روابط عمومی راه آهن جنوب شرق نیز با اشاره به راه‌اندازی تلفن گویای اداره کل راه‌آهن جنوب شرق با شماره 3215129 گفت: هدف از راه‌اندازی این سامانه ارتباطی نهادینه سازی برنامه‌های پاسخگویی به مخاطبان همراه با تسهیل در ارتباطات تلفنی و توسعه هرچه ببشتر در فرآیند ارتباط با این اداره کل است که باعث کاهش میزان تردد مردم شریف استان به راه‌آهن خواهد شد.
بهزاد وکیلی دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و پاسخگویی به شکایات را از امکانات این سامانه دانست و افزود: مردم برای اطلاع از تاریخچه راه آهن، آدرس و شماره تلفن دفاتر فروش بلیت در استان سیستان و بلوچستان و برنامه حرکت قطارها می‌توانند با این مرکز تماس بگیرند.
وی همچنین از راه‌اندازی سرویس پیام کوتاه با شماره 30004603215129 در این اداره کل خبر داد و افزود: این سامانه در راستای توسعه فعالیت‌های روابط عمومی جهت اطلاع رسانی سریع و لحظه‌ای به طور 24 ساعته آماده دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و شکایات مردم است.
کارشناس روابط عمومی راه آهن جنوب شرق همچنین از راه اندازی پست الکترونیک و وب سایت این اداره کل خبر داد و گفت: به منظور دستیابی هر چه بیشتر به اهداف سازمانی و سرعت بخشیدن به امور مراجعان به صورت غیر حضوری و پیشگیری از مراجعات حضوری مردم و آگاهی از آخرین اطلاعات و اخبار حوزه حمل و نقل ریلی و پست الکترونیک (ایمیل) به نشانی  Rwzahedan@rai.ir و وب سایت ناحیه به آدرس http://zahedan.rai.ir توسط روابط عمومی راه اندازی شده مراجعه کنند.
وی همچنین از برگزاری جلسات ملاقات عمومی با مدیر کل راه آهن جنوب شرق در چهارشنبه هر هفته ساعت 10 تا 12 ظهر خبر داد و گفت: از مراجعانی که تمایل به ملاقات حضوری با مدیر کل راه‌آهن جنوب شرق را دارند دعوت می‌شود در طول هفته به واحد روابط عمومی مراجعه کنند و با تکمیل فرم مربوطه ثبت نام به عمل آورند یا نسبت به تکمیل فرم در وب سایت اداره کل اقدام و یا با شماره تلفن‌های 8014207-8014446 دفتر روابط عمومی تماس بگیرند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول