اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه پژوهش شهرداری شیراز خبر داد:

انجام پژوهش در تعیین اولویت‌های کاری شهرداری شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس گروه پژوهش شهرداری شیراز از انجام پژوهش در تعیین اولویت‌های کاری شهرداری از نگاه شهروندان شیرازی خبر داد.

انجام پژوهش در تعیین اولویت‌های کاری شهرداری شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه برنامه‌ریزی شهرداری شیراز، ناصر حسین‌زاده اظهار داشت: به منظور بهره‌گیری از دیدگاه‌های شهروندان و مشارکت آنان در توسعه شهری، طرح پژوهشی تعیین اولویت‌های کاری شهرداری شیراز از دید شهروندان انجام شد که نتایج حاصل از آن در برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری تاثیرگذار است.
حسن زاده گفت: اهمیت و نقش پژوهش در شناخت علمی مسائل و به تبع آن ارائه راهکارهای مناسب برای حل آن امری انکارناپذیر است به ویژه پژوهش‌های شهری برای جامعه مدیران که با انبوهی از چالش‌های شهری سرو کار دارند از اهمیتی دو چندان برخوردار است.
وی ابراز داشت: در گروه پژوهش شهرداری پژوهش‌هایی از جمله بررسی تصفیه‌پذیری شیرابه محل دفن پسماندهای شهر شیراز در مقیاس پایلوت میدانی و مطالعه مکان‌یابی و بررسی نقش عملکرد توقفگاه‌ها و پارکینگ‌های چند منظوره و پارک سوار شهر شیراز با استفاده از مدل‌های GIS و MCDM و امکان‌سنجی از سامانه‌های هوشمند ارتباطات و اطلاعات به اتمام رسیده است.
این مسئول اضافه کرد: نتایج اجرایی و کاربردی این پژوهش می‌تواند بخشی از مُعضلات چالش‌های مدیریت شهری را حل کند.
بر اساس این گزارش همچنین مدیر تشکیلات و بهبود روش‌های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت اطلاعاتی که در شبکه شهرداری موجود است و ضرورت ایجاد چارچوبی مناسب برای مدیریت سیستماتیک امنیت اطلاعات در حوزه فعالیت‌های سازمان، استقرار نظام مدیریت امنیت اطلاعات امری ضروری است.
سعید حیدری ادامه داد: همچنین زیربنای این نظام در بخش مدیریتی و فنی با عنایت به ضوابط استاندارد ISO 27001 ویرایش سال 2005 و در چارچوب معماری سازمانی در حال تهیه و تدوین است.
حیدری افزود: این نظام در مدت زمان هشت ماه با همکاری مشاوران کشوری که اکنون سوابق آنان در حال بررسی است مستقر می‌شود.
وی گفت: از دیگر برنامه‌هایی که در دستور کار این سازمان قرار دارد تمدید اساسنامه سازمان فاوا، تصویب چارت تشکیلاتی سازمان و تدوین دستور‌العمل اجرایی برای نرم‌افزارهایی است که در شهرداری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول