اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

‌شهرداری در مقابل حجم بالای بارندگی کاری نمی‌توانست انجام دهد

خبرگزاری فارس: شهردار کرج گفت: ‌شهرداری در مقابل حجم بالای بارندگی کاری نمیتوانست انجام دهد.

‌شهرداری در مقابل حجم بالای بارندگی کاری نمی‌توانست انجام دهد
سید علی‌ آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس آمار اعلام شده، این حجم از بارندگی از عصر چهارشنبه آغاز و تا صبح دوشنبه ادامه داشت، طی سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.
وی افزود: خوشبختانه مدیریت بحران و معاونت خدمات شهری کرج با هماهنگی اداره هواشناسی از این موضوع مطلع بوده و پیش از آغاز بارندگی‌ها خود را برای مقابله با حوادث و خسارات احتمالی آماده کرده بودیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهمی که در چند روز بارندگی انجام دادیم، حضور مستمر و بی‌وقفه ماموران شهرداری در سطح شهر و محل‌های از پیش تعیین شده بود.
آقازاده گفت: ماموران ما در تمام نقاط شهر حضور فیزیکی مستمر طی پنج روز اخیر داشتند و هر کجا که مشکلی پیش می‌آمد، به صورت ضربتی برای رفع معضل پیش آمده اقدام می‌کردند.

قبول دارم مشکلاتی طی چند روز اخیر برای مردم پیش آمد

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه، علی‌رغم اقداماتی که گفته می‌شود شهرداری در این مدت انجام داده است، باز هم شاهد آبگرفتگی‌های فراوان در سطح شهر و معابر اصلی عبور و مرور شهروندان بودیم، این موارد چگونه توجیه می‌شود؟ گفت: قبول داریم که طی این مدت مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده و علت نیز حجم فوق‌العاده بارندگی بود.
شهردار کلانشهر کرج متذکر شد: امکانات ما محدود بوده و از سوی دیگر بارندگی فراوانی که به طور قطع نعمت الهی است به مراتب بیشتر از توان کنترلی ما بود.
آقازاده گفت: لذا از مردم تشکر می‌کنم که با وجود سختی‌ها و مشکلات پیش آمده، ماموران شهرداری را در راستای انجام وظائف خود یاری کردند.
وی تاکید کرد: به طور قطع اگر این اقدامات و برنامه‌ریزی‌های از پیش طراحی شده نبود، طی پنج روز بارندگی شدید و بی‌سابقه در کلانشهر کرج ما شاهد رخدادهای ناگوار و تلخی می‌بودیم.
آقازاده در پایان اظهار داشت: خوشبختانه در کرج شاهد کمترین مشکلات و خسارات بودیم که این مهم با همکاری همه مردم و دستگاه‌های مرتبط حاصل شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول