اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد:

کاهش 70 درصدی کمک‌های دولتی به شهرداری اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: کاهش 70 درصدی کمک‌های دولتی به شهرداری اردبیل شوک عظیم عمرانی را به این نهاد وارد کرده است.

کاهش 70 درصدی کمک‌های دولتی به شهرداری اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد‌رضا سرداری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل که با حضور معاون عمرانی استاندار و  مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: شورای شهر سومین دوره حضور خود را از سال 86 آغاز کرد که اکنون عمر قانونی آن به پایان رسیده و بر اساس مصوبه مجلس در تمدید عمر شورای سوم ما هم اکنون در وقت اضافی به سر می‌بریم.
وی با یادآوری اینکه هفت ماه از دوران تجدید عمر شورا سپری شده است، افزود: در چهار سال دوران خدمت شورای سوم تلاش کردیم تا بر اساس سیاست و برنامه‌ریزی‌های منسجم در وهله اول زیرساخت‌های شهری و برخی نیازها را تامین و برطرف کنیم.
این مسئول اضافه کرد: در کنار برنامه‌‌ریزی، نگهداری و توسعه نیز در دستور کار قرار گرفت و به همین دلیل تلاش شد تا با احداث پل‌های روگذر بخشی از مشکلات و معضلات ترافیک شهری برطرف شود.
رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: شورای شهر و شهرداری با همراهی خوب استاندار وقت توانستند در احداث پل‌های روگذر موفق عمل کرده و با پیگیری‌های مستمر استاندار وقت احداث پل‌ها با همراهی همیاری مناسب وزارت کشور و شهرداری پیشرفت مناسب و مطلوبی پیدا کرد.
سرداری بیان داشت: از بین پل‌های غیر همسطح تدارک دیده شده در سطح شهر برای کاهش بار ترافیکی، تنها پل ایستگاه سرعین باقیمانده که اگر سال آینده از محل اعتبارات ملی و استانی کمک شود ما آمادگی اجرا و عملیاتی کردن این پروژه را داریم تا به صورت کامل و زنجیره‌ای رینگ عبور خودروها و کاستن از بار ترافیکی شهر تکمیل شود.
وی در ادامه سخنان خود به ضرورت احداث کمربندی با همراهی راه و ترابری و مسئولان و متولیان اشاره کرد و افزود: همت خود را به کار گرفتیم تا کمربندی دوم در چهار سال گذشته اعم از بخش تند رو و کند رو تکمیل شده و بخشی از ترددها و عبور و مرور خودروها به ویژه خودروهای سنگین از این طریق انجام شود.
رئیس شورای شهر اردبیل همچنین به پیشرفت 80 درصدی پروژه کمربندی دوم اردبیل اشاره کرد و ابراز داشت: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی مقرر شد این وزارتخانه اعتبار مناسب را برای تکمیل این پروژه در نظر بگیرد چرا که احداث کمربندی در اغلب استان‌ها بر عهده وزارت راه و شهرسازی است و امیدواریم در استان اردبیل نیز این کار به خوبی انجام شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرداری در پایان تصریح کرد: با تکمیل کمربندی اول، دوم و حتی سوم می‌توانیم بخش عظیمی از بار ترافیکی شهر را به این کمربندی‌‌ها منتقل کرده و از تردد خودروهای سنگین در محدوده شهر جلوگیری کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول