اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و عمران شهرداری ساری خبر داد:

کسب درآمد 866 میلیون تومانی در شهرداری‌های مناطق ساری

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمران شورای اسلامی شهرساری گفت: طی هفته‌های اخیر شهرداری‌های مناطق ساری 866 میلیون تومان درآمد داشتند که مطلوب بود.

کسب درآمد 866 میلیون تومانی در شهرداری‌های مناطق ساری
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حمید فرزانه کناری یکشنبه شب در صحن علنی شورای شهر ساری با بیان اینکه عملکرد شهرداری‌های مناطق مرکز مازندران در هفته اخیر در کسب درآمد مثبت ارزیابی شده است، اظهار کرد: اعتباری بالغ بر 543 میلیون تومان درآمد هفته گذشته شهرداری سه منطقه ساری بوده است که سهم منطقه یک 263 میلیون تومان، منطقه دو 219 میلیون تومان و منطقه سه 60 میلیون تومان بوده که با توجه به نوپا بودن شهرداری منطقه سه رشد چشمگیری در کسب درآمد مواجه بودیم.
وی افزود: شهرداری‌های مناطق با تشکیل ستاد سیل در سطح شهر مناطق آبگیر را شناسایی و اقدام ویژه‌ای در رفع آبگرفتگی هفته اخیر مرکز مازندران داشتند.
فرزانه با اشاره به اینکه در پنج ماهه پایانی سال برخی فعالیت‌ها موجب کاهش وضعیت درآمدی شهرداری ساری می‌شود، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به موقع و شفاف‌سازی از نرخ تخفیف عوارض و جرایم شهرداری به مالکان ساختمانی و شهروندان موجب می شود تا همشهریان نرخ 25 درصدی تخفیفات که با مصوب شورا در نظر گرفته شده است مشارکت کنند.
معاون شهردار ساری اظهار کرد: تا پایان سال جاری افزایش و کاهش نرخ تخفیف جرائم شهرداری را نداریم.
وی افزود: اراضی محدوده منطقه سه شهرداری ساری دارای اسناد قولنامه‌ای و دستدارمی هستند که برای اخذ پروانه ساختمانی ابزارهای تشویقی را برای ساکنان این منطقه در نظر گرفته‌ایم.
فرزانه ادامه داد: با توجه به بافت‌های فرسوده جنوب شهر ساری برای اخذ پروانه ساختمانی کسری حد اکثر حساب را لحاظ کردیم تا از هرگونه تفکیک غیرمجاز جلوگیری شود.
این مقام مسئول در امور شهری شهرداری ساری با بیان اینکه برخی سرعت‌گیرهای سطح شهر حساب نشده ایجاد شده است، گفت: صاحبنظران شورای ترافیک برای تسهیل در ترافیک مرکز مازندران در ایجاد سرعت‌گیرها تدبیر کنند.
وی در بخشی از سخنانش زیرساخت‌های شهری را متعلق به سال‌های اخیر دانست و گفت: برای جمع‌آوری آب‌های سطحی نهرهای شهری در دخل و تصرف مصارف زارعی درآمده و یا فاضلاب های خانگی به سوی جوی‌های سطح شهر هدایت شده است که برای جمع آوری آب‌های سطحی در هنگام بحران کانال‌های دو متری پاسخگوی آبگرفتگی نیست.
فرزانه درباره خدمات‌رسانی سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر ساری خاطرنشان کرد: دپوی تاکسی و اتوبوس در معابر شهر جایز نیست.
وی افزود: به دلیل عدم ظرفیت معابر شهری فضایی را برای پارک خودروهای حمل و نقل عمومی در نظر گرفته‌ایم که در هنگام پیک مسافر خدمات‌رسانی کنند.
معاون فنی و عمران شهرداری ساری اظهار کرد: به دلیل میزان خدمات‌رسانی سازمان تاکسیرانی به خیل عظیم جمعیت در مرکز مازندران و ادارات کل مستقر در شهر ساری ضرورت دارد تا استانداری حمایت ویژه‌ای به سازمان تاکسیرانی ساری داشته باشد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول