اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرماندار؛

مسیر راهپیمایی 13 آبان در اهواز اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی را در این شهرستان اعلام کرد.

مسیر راهپیمایی 13 آبان در اهواز اعلام شد
عبدالعزیز فدعمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهارداشت: راهپیمایی در اهواز ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۱۳ آبان ماه از میدان پادادشهر آغاز و راهپیمایان پس از طی مسیر بلوار آیت‌الله بهبهانی برای انجام فریضه نماز جمعه وارد مصلای مهدیه امام خمینی (ره) می‌شوند.
وی با اشاره به سه حادثه تاریخی تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام، روز دانش‌آموز و سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و در راس آن امریکا همواره برای کمرنگ کردن آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرده‌اند اما هوشیاری مردم و به ویژه جوانان پیرو خط امام تلاش‌های مذبوحانه استکبار جهانی را بی‌اثر نموده است.
فدعمی تاکید کرد: ارزش‌های انقلاب اسلامی و در راس آن ظلم ستیزی، مبارزه با استکبار جهانی و عدالت خواهی باید برای نسل جوان تبیین شود.
وی با اشاره به اینکه در طول دوران شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی مجاهدت و روشنگری‌های حضرت امام خمینی (ره) همواره چراغ راه ملت ایران و مبین اهداف والای اعتقادی و عدالتخواهی انقلاب اسلامی بوده است، راهپیمایی ۱۳ آبان را نشانگر تداوم اهداف آن حضرت و فرصتی مناسب برای تبیین اهداف و لزوم مقابله با دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی عنوان کرد.
فرماندار اهواز همچنین از ایجاد هماهنگی لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی ۱۳ آبان در اهواز خبر داد و گفت: به همین مناسبت برنامه‌های فرهنگی مختلفی از سوی دستگاه‌ها تدارک دیده شده است.
فدعمی خاطرنشان کرد: از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ۳۲ سال می‌گذرد و هر سال ۱۳ آبان با شکوه خاصی برگزار می‌شود و امسال نیز باید با شکوه هر چه تمام‌تر و با خلاقیت و ابتکار جدید انجام شود.
وی با بیان اینکه آمریکا در طول تاریخ استعماری خود همواره از روحیه شهادت طلبی مردم ایران در هراس بوده است، تصریح کرد: امروز چشم همه ملت‌های منطقه به حضور ما در این مناسبت‌ها دوخته شده پس ضروری است امسال حضور ما در صحنه باشکوه‌تر و متجلیتر از سال‌های گذشته باشد و این برنامه‌ها با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی برجسته‌تر اجرا شود.
فرماندار اهواز با قدردانی از حماسه و رشادت‌های دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: باید این روز را به طور شایسته گرامی داشت تا جهان بداند هنوز هم ایرانی در خط ولایت است و با دشمن می‌جنگد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول