اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراوان:

13 آبان آغاز آشکاری ماهیت پنهان آمریکا در خاورمیانه بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراوان گفت: 13 آبان آغاز تحول عمیقی بود که ماهیت پنهان شده سیاست خارجی آمریکا را در منطقه خاورمیانه آشکار کرد.

13 آبان آغاز آشکاری ماهیت پنهان آمریکا در خاورمیانه بود
به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان که درسالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: 13 آبان آغاز تحول عمیقی بود که در خاورمیانه و در سطح جهان برای عریان ساختن ماهیت پنهان شده زمامداران واشنگتن و گردانندگان سیاست خارجی آمریکا به وقوع پیوست.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز به ویژه حسین فهمیده که از طرف امام بزرگوار لقب رهبر به خود گرفت، افزود: ما همه وظیفه داریم هر سال این سه واقعه مهم را در روز 13 آبان گرامی داشته و با حضور باشکوه و اتحاد و همدلی پیام انقلاب اسلامی را به نسل‌های جوان و آینده انتقال ‌دهیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراوان با اشاره به اشغال سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) که امام آن را به عنوان انقلاب دوم تعبیر کردند، بیان کرد: حضور در راهپیمایی‌ها قوت قلبی خواهد شد برای دیگر ملل آزادیخواه جهان که به دنبال بیداری اسلامی هستند. 
دهقان تصریح کرد: هوشیاری و ارتقای بصیرت سیاسی دانش‌آموزان از عوامل مؤثر ناکام گذاشتن دشمنان در دستیابی به اهداف شیطانی است.
وی خاطرنشان کرد: 13 آبان از خاطره‌ انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است که می‌توان گفت صرفاً حادثه و واقعه‌ای تاریخی نیست، بلکه فرهنگی عظیم از مفاهیم و ارزش‌های والای انسانی و اسلامی است که ریشه در عاشورای حسینی دارد.
فرماندار سراوان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به وقایع مهم تاریخی در این روز در تقویم انقلاب اسلامی گفت: استکبار جهانی در طول مبارزات ملت ایران با توطئه‌های گوناگونی سعی در توقف مبارزات ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) داشت که با رهنمودهای امام راحل تمام این توطئه‌ها خنثی شد.
محمداکبر چاکرزهی افزود: جریانات بین‌المللی در زمینه با بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.
وی بیان کرد: ایران در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری و نظامی با وجود این همه تحریم‌ها به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است که این همه موفقیت را ملت ایران مرهون رشادت‌های شهدای انقلاب در دوران اوایل انقلاب و دوران جنگ تحمیلی می‌دانند.
فرماندار سراوان بر بسیج امکانات دولتی و مردمی بر هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن راهپیمایی این روز تاریخی تأکید کرد.
مراسم راهپیمایی 13 ابان روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی در شهرستان سراوان روز جمعه 13 آبان ساعت 9 از محل مسجد جامع حضرت علی‌بن ابیطالب (ع) میدان شهدای گمنام آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول