اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دانش‌آموزی فریدونکنار خبر داد:

گسترش اصل دانش‌آموز محوری در مدارس فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دانش‌آموزی فریدونکنار از گسترش اصل دانش‌آموز محوری در میان مدارس مقاطع سه گانه این شهرستان خبر داد.

گسترش اصل دانش‌آموز محوری در مدارس فریدونکنار
به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، نبی‌الله جعفری صبح امروز در نشست مربیان تشکل‌های سازمان دانش‌آموزی شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: جامعه دانش‌آموزی در دوران انقلاب، دفاع مقدس و امروز نقش بارز خود را نشان داده و می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: در دوران مبارزات و روزهای آغازین انقلاب اسلامی با تقدیم شهدای فراوان و همراهی با مبارزان به‌ویژه امام راحل در صحنه‌های مختلف از جمله راهپیمایی‌های گسترده در سراسر کشور شأن و منزلت خود را بروز داد.
رئیس سازمان دانش‌آموزی شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: باید همراه با رویکرد جدید سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران یعنی تقویت هویت دینی و ملی و گسترش اصل دانش‌آموز محوری و مدرسه محوری و ثبات آن در خلق برنامه‌های نشاط‌ آور و مفید گام برداشت.
این مسئول ادامه داد: امروز هم با فعالیت‌ها و حرکت‌های خودجوش خود توانسته به جایگاه ویژه‌ای در عرصه‌های علمی، فرهنگی ورزشی برسد که همه اینها گویای حرکت زیبای مربی و معلم در تربیت و پرورش استعدادهای خلاق و پاک دانش آموزان است.
وی خاطرنشان کرد: اینها از دانش‌آموزان روزهای آغازین انقلاب اسلامی دانشمندان امروز این مملکت پیدا شدند و در استمرار آن حرکت زیبا دانشمندان فردا نیز از دانش‌آموزان امروز پدید خواهند آمد و این نگاه در بدنه آموزش و پرورش نیز باید توسعه پیدا کند.
به گفته جعفری، سازمان دانش‌آموزی فریدونکنار در نظر دارد بستری مناسب را برای آینده سازان ایران اسلامی در راستای توسعه و تقویت فعالیت‌های تربیتی، علمی، هنری، مهارتی و فرهنگی فراهم سازد.
جعفری ادامه داد: تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان و فرزانگان بستری مناسب برای تربیت نیروهای توانمند و آشنا با مهارت‌های مختلف است که تقویت آن در شرایط فعلی بسیار ضروری است.
رئیس سازمان دانش‌آموزی شهرستان فریدونکنار اذعان داشت: مسئول و معاون هر تیم بنا بر توانایی و میزان علاقمندی سایر دانش آموزان مدرسه می‌توانند نسبت به عضویابی و افزایش تعداد اعضای تیم تحت نظر خود با هماهنگی و نظارت مربی و یاور مربی اقدام کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول