اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرائی طرح معراج مدارس شوشتر:

اجرای طرح معراج در 40 مدرسه شوشتر

خبرگزاری فارس: دبیر اجرائی طرح معراج مدارس شوشتر از اجرای طرح معراج در 40 مدرسه این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای این طرح آغاز شده است.

اجرای طرح معراج در 40 مدرسه شوشتر
حجت الاسلام امیر نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: اجرای طرح هجرت در مدارس شهرستان شوشتر آغاز شده است و این طرح دارای ابعاد بسیار خوبی است و در این باره تلاش‌های بسیار زیادی انجام شده است.
وی با اشاره به تعداد مدارس و دبیرستان‌هایی که این طرح را اجرایی می‌کنند، افزود: این طرح در بیش از 40 دبیرستان شهرستان شوشتر اجرایی می‌شود.
نجفی با اشاره به اینکه این طرح در مدارس‌ مختلفی اجرایی می‌شود، بیان کرد: این طرح در مدارس دخترانه و پسرانه برگزار می‌شود.
دبیر اجرائی طرح معراج مدارس شوشتر درباره نحوه اجرای این طرح تصریح کرد: در این طرح مبلغان ومبلغات با حضور مستمر در مدارس مقطع متوسطه، ضمن برقراری ارتباط نزدیک و صمیمی با دانش آموزان، به اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی می‌پردازند.
نجفی با اشاره به مشارکت در اجرای این طرح تاکید کرد: این طرح با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی، اداره آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اجرای این طرح خاطرنشان کرد: تلاش‌های زیادی در اجرای این طرح انجام شده است که کیفیت این طرح در بالاترین سطح قرار گیرد.
شهرستان شوشتر با بیش از 250 هزار نفر در شمال استان خوزستان واقع است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول