اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد:

اتصال 148 مدرسه کردستان به اینترنت ملی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: تاکنون 148 مدرسه این استان به اینترنت ملی وصل شده‌اند.

اتصال 148 مدرسه کردستان به اینترنت ملی
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خسرو ساکی شامگاه دو‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهگلان که در کانون شهید مطهری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در راستای توسعه فناوری و اطلاعات در سطح مراکز استان و لزوم بهره‌‌گیری دانش‌آموزان از خدمات اینترنت، مراکز علمی و آموزشی این استان به اینترنت ملی وصل می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون 148 مدرسه استان با صرف اعتباری بالغ بر 710 میلیون تومان زیرپوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

اختصاص یک میلیارد ریال برای ترویج فعالیت‌های قرانی در مدارس کردستان  
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از اختصاص یک‌میلیارد ریال برای ترویج فعالیت‌های قرآنی و اقامه نماز به آموزش و پرورش کردستان خبرداد و افزود: خوشبختانه در طول دو سال اخیر کردستان در بحث اقامه نماز به عنوان استان دوم کشور معرفی شده است.

اختصاص 240 میلیون ریال برای زیباسازی مدارس دهگلان
منصور منصوری مدیر آموزش و پرورش اسبق دهگلان نیز در این جلسه از اختصاص 240 میلیون ریال برای زیباسازی مدارس این شهرستان خبرداد و گفت: این اعتبار در راستای زیباسازی 40 مدرسه این شهرستان در قالب طرح هجرت 3 در تابستان امسال هزینه شده است.
فرماندار دهگلان نیز در این مراسم با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش کردستان به عنوان شورای نمونه استان معرفی شده است، از عملکرد مثبت این شورا تقدیر کرد.
محمد رضایی در ادامه به پیشرفت‌های قابل توجه کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در بحث آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: ارتقای شاخص‌های آموزشی در سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم بعد از پیروزی انقلاب بسیار چشمگیر بوده است.
وی تاسیس و راه‌اندازی آموزشکده کشاورزی، هنرستان کشاورزی و راه‌اندازی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در دهگلان را نمونه‌ای از ارتقا شاخصه‌های آموزشی در این شهرستان بعد از پیروزی انقلاب عنوان کرد.
فرماندار دهگلان در ادامه با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی امروزه بیش از هر زمانی در برابر هجمه‌های فکری و نرم دشمنان قرار دارد، تصریح کرد: آموزش و پرورش باید با ایجاد فضاهای سالم و معنوی و ترویج بیش از پیش آموزه‌های دینی در مدارس جوانان و نوجوانان را در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان بیمه کند.
در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ارزنده منصور منصوری مدیر اسبق آموزش و پرورش این شهرستان جلال برومند به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول