اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی:

خیران مدرسه‌ساز آذربایجان‌شرقی 2470میلیارد ریال کمک کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی گفت:‌ خیران مدرسه‌ساز آذربایجان‌شرقی 2 هزار و 470میلیارد ریال طی 13 جشنواره خیران مدرسه‌ساز کمک کردند.

خیران مدرسه‌ساز آذربایجان‌شرقی 2470میلیارد ریال کمک کردند
 علی آذرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاشیه نمایشگاه جلوه خدمت به تشریح عملکرد این دستگاه و توانمندی‌های آن پرداخت.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه جلوه خدمت گفت: این نمایشگاه در زمینه ارائه دستاوردهای شش ساله دولت نهم و دهم برگزار شده و اداره کل نوسازی مدارس استان نیز در این نمایشگاه اقدامات صورت گرفته در زمینه بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس خطرآفرین، جذب مشارکت‌های خیران و فعالیت‌های عمرانی را به نمایش گذاشته است.
مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی گفت:‌ در زمینه بازسازی مدارس و مقاوم‌سازی مدارس خطرآفرین در مدت پنج سال گذشته موفق به بازسازی و مقاوم‌سازی 3 هزار کلاس درسی با اعتبار یک‌هزار و180میلیارد ریال شده‌ایم.
وی ادامه داد: ‌در زمینه ایجاد نمازخانه‌های مدارس نیز رشدی قابل توجه را در مدت دو سال گذشته شاهد بوده‌ایم و200باب نمازخانه تنها در مدت دو سال اخیر در مدارس استان ایجاد شده است.
آذرنژاد افزود: ‌ساخت 100سالن ورزشی در مدت پنج سال گذشته با اعتبار بالغ بر 300میلیارد ریال نیز از جمله اقدامات نوسازی مدارس برای بخش ورزشی آموزش و پرورش بوده است.
مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی گفت:‌ خیران مدرسه‌ساز آذربایجان‌شرقی 2 هزار و 470میلیارد ریال طی 13 جشنواره خیران مدرسه‌ساز کمک کردند.
وی یادآورشد: خیران در مدت این 13 جشنواره 3 هزار و 500کلاس درسی را ساخته و یا تجهیز و مقاوم‌سازی کرده‌اند.
آذرنژاد همچنین با اشاره به بهینه‌سازی و مدیریت منابع موجود در مدارس ابتدایی گفت:‌ با مدیریت صورت گرفته 93 درصد مدارس ابتدایی استان به صورت تک نوبته فعالت می‌کنند.
وی ادامه داد:‌ در حال حاضر 870 مدرسه ابتدایی استان تک نوبته هستند که در 3 هزار کلاس درسی مدیریت و صرفه‌جویی منابع را از این طریق شاهد هستیم.
 انتهای پیام/ح20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول