اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهش‌سرای فریدونکنار:

دانش‌آموزان فریدونکنار محققان برتر مازندران شدند

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهش‌سرای مرحوم خبازی فریدونکنار گفت: در هر دوره دانش‌آموزان شهرستان فریدونکنار به‌عنوان محققان برتر در استان مازندران معرفی شدند.

دانش‌آموزان فریدونکنار محققان برتر مازندران شدند
حمزه‌علی شیرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: از جمله مهم‌ترین موفقیت‌های مرکز پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مرحوم خبازی شهرستان فریدونکنار کسب عنوان‌های محققان برتر و جوان استان مازندران در سال‌های متوالی و انتخاب دو نفر از دانش‌آموزان پژوهش‌سرا به عنوان محققان برتر کشور بوده است.
وی از راهیابی دو طرح از پژوهش‌سرا به مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی از میان 9 طرح انتخابی از استان مازندران خبر داد و افزود: انتخاب یک طرح به عنوان طرح برتر کشوری در نهمین جشنواره جوان خوارزمی را نیز داشته‌ایم.
مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مرحوم خبازی شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: انتخاب یک طرح در رشته عمران به عنوان طرح  برتر استان برای دو سال متوالی و راهیابی به مرحله کشوری در هشتمین و نهمین جشنواره جوان خوارزمی نیز از جمله مهم‌ترین دستاوردهای این حوزه بوده است.
این مسئول بیان داشت: آمار طـرح‌های ارائه شده به جشنواره جوان خوارزمی از  پژوهش‌سرای دانش‌آموزی فریدونکنار بسیار برجسته و قابل قبول است.
شیرپور از برگزاری جلسه با گروه ادبیات خبر داد و گفت: نشستی با دبیران ادبیات شهرستان هر ساله برگزار می‌شود که طی آن مسائل پژوهشی و چگونگی همکاری دبیران و دانش‌آموزان با این پژوهش‌سرا مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: پژوهش‌های فرهنگیان هر سال به مدت شش روز در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مرحوم خبازی فـریـدونـکـنـار برگزار می‌شود.
مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مرحوم خبازی شهرستان فریدونکنار با اشاره به برگزاری جلسات مشاوره شرکت کنندگان جشنواره خوارزمی اذعان داشت: اجرای مسابقات تئوری آزمایشگاهی استانی در سه سال متوالی، برگزاری نهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی استان، برگزاری همایش اختتامیه نهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی مازندران و اولین مسابقه جشنواره شکوفایی در همین راستا اجرایی شده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول