اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم نفت تهران:

پیشکسوتان فوتبال کنج خانه غصه می‌خورند/ با انتصاب‌های نابجا، ورزش پس‌روی کرده است

خبرگزاری فارس: مربی تیم نفت تهران با بیان اینکه حضور غیر فوتبالی‌ها و خانه‌نشینی پیشکسوتان فوتبال جای تاسف دارد، گفت: ورزش ما با انتصاب‌ها و اقدامات بی‌ثمر گویی به 30 سال پیش پس‌روی کرده است.

پیشکسوتان فوتبال کنج خانه غصه می‌خورند/ با انتصاب‌های نابجا، ورزش پس‌روی کرده است
ناصر فریاد‌شیران در حاشیه سفر به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در کنار خلق یک شبه برخی از تیم‌ها در استان‌های متفاوت، برخی از مدیران نیز یک شبه مدیریت فوتبالی را عهده‌دار می‌شوند.
وی ادامه داد: در حالی رویانیان یک شبه از راهنمایی و رانندگی و ستاد سوخت کشور، مدیرعامل پرسپولیس می‌شود که پیشکسوتان این باشگاه پرسابقه در کنج خانه‌ها غصه می‌خورند.
وی بیان داشت: ورزش ما با این انتصاب‌ها و اقدامات بی‌ثمر گویی به 30 سال پیش پس‌روی کرده و قرار نیست پیشرفتی را در این حوزه شاهد باشیم.
این مربی فوتبال با انتقاد از نحوه گزینش افراد و مدیران ورزشی یادآور شد: کجای این کشور وزیر آموزش و پرورش از بین ورزشکاران انتخاب می‌شود در حالی که اکثر مدیران ورزشی کشورمان چهره‌هایی سیاسی و غیر‌ورزشی هستند.
فریادشیران به ضرب‌المثل معروف آلمانی‌ها که در قالب کنایه به رئیس فدراسیون فوتبال بود اشاره کرد و گفت: آلمانی‌ها معتقدند کفاش باید در کنار چرم بنشیند و فقط کفش بدوزد اما این کفاش گاه موبایل فروش می‌شود  و گاه در راس هرم مدیریتی قرار می‌گیرد.
وی اظهار داشت: در بسیاری از حوزه‌ها این نابجایی شغل را شاهد هستیم به طوری که پارچه‌فروش ما مبل می‌فروشد، دکتر ما برج می‌سازد و پلیس ما مدیرعامل باشگاهی می‌شود.
مربی تیم نفت تهران به سابقه و پیشینه تیم نفت با مربیگری مرحوم دهداری، شیرزادگان، سیدعلی خانی، شیبانی و یاوری اشاره کرد و ابراز داشت: ما از سال 82 آرام آرام تیم نفت را با قهرمانی دسته یک باشگاه‌های تهران به لیگ دسته دو آوردیم و از آنجا به دسته دو و سپس دسته اول و سرانجام به لیگ برتر راه یافتیم.
فریادشیران تماشاگران این تیم را تماشاگران پنهانی توصیف کرد و افزود: تماشاگران ما زمانی که بحث انتقال تیم نفت به سمنان مطرح بود علاقمندی خود را از نقاط مختلف کشور اعلام کردند که این علاقمندی در برنامه 90 نمود آشکار پیدا کرد.
این مربی لیگ برتری ادامه داد: ما بعد از بازی تاریخی و به یاد ماندنی در بوشهر سال گذشته در لیگ برتر با گل بهمن طهماسبی ابقا شدیم و با وجود اینکه در آستانه سقوط قرار داشتیم اما امروز این تیم با هدایت مربی فهیم و فکور توانست صعودی ارزشمند داشته و در رده‌های بالای لیگ برتر حاضر باشد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول