اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال ساحلی فرح آباد مرکز مازندران:

فوتبالیست‌های ساحلی ساری با پیروزی مقابل استیل‌آذین روحیه گرفتند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح‌آباد ساری گفت: بازیکنان تیم ما با پیروزی مقابل استیل‌آذین سمنان روحیه خوبی گرفتند.

فوتبالیست‌های ساحلی ساری با پیروزی مقابل استیل‌آذین روحیه گرفتند
علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در چند بازی گذشته در برابر حریفان نتوانستیم نتیجه خوبی دست یابیم و به یک‌باره در سه بازی پشت سرهم با بدشانسی مغلوب حریفان شدیم.
وی گفت: فرح آباد تیمی کاملا جوان بوده که با اتکا به بازیکنان و کادر فنی جوان و بومی آینده این باشگاه درخشان است.
هوشیار درباره بازی تیمش که منجر به پیروزی در برابر استیل آذین شد، افزود: بازیکنانم در این بازی نبرد قابل قبولی را به نمایش گذاشتند که در نهایت با تلاش و درایت خود موفق شدند سه امتیاز بازی را حساب خود بیاورند.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی فرح آباد ساری گفت: این پیروزی در ادامه روند رو به رشد مسابقات می‌تواند بسیار برای تیم موثر باشد تا به مرور زمان به جایگاه واقعی خود دست یابیم.
هوشیار درباره استیل آذین سمنان تصریح کرد: این تیم با توجه به تحولاتی که صورت گرفت نخستین سال حضور خود را در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تجربه می‌کند که مدیران باشگاه توانستند بازیکنان و کادر فنی را جذب کنند.
وی در پایان اذعان داشت: هزینه تیم کاملا به صورت خصوصی اداره می‌شود که مسئولان ورزش استان باید از هر نظر توجه و مساعدت خاصی به این گونه باشگاه‌ها داشته باشند. 
به گزارش فارس، تیم فائزکاران فرح آباد ساری در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور عصر دیروز موفق شد در پلاژ شهرداری ساری با نتیجه نزدیک شش بر پنج مهمان خود استیل آذین سمنان را با شکست بدرقه کند.
فرح آباد ساری با این پیروزی با یک پله صعود با 10 امتیاز در رده پنجم جدول جای گرفت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول