اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دایی:

هزینه‌ فوتبال در مقابل برخی پول‌ها رقمی نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: هزینه‌ فوتبال دولتی مقابل پول‌هایی که مثل آب خوردن در کشور حیف و میل می‌شود، رقمی نیست.

هزینه‌ فوتبال در مقابل برخی پول‌ها رقمی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی دایی دوشنبه شب پس از تساوی بدون گل تیمش برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هر دو نیمه بهتر از حریف بودیم و موقعیت‌های گل زیادی بر روی دروازه‌ حریف خلق کردیم و حتی توپ را به تیر دروازه‌ مس زدیم و آنها به جز یک ضربه کاشته موقعیت دیگری نداشتند و امروز کیفیت فنی بالایی را در میدان مسابقه شاهد بودیم.
وی ادامه داد: در دیدار با استقلال مساوی کردیم، برابر سپاهان در حالی که باید با اختلاف دو یا سه گل پیروز می‌شدیم، مساوی شدیم و تنها یک بازی نامطلوب در جام حذفی داشتیم.
دایی تصریح کرد: قطعا راه‌آهن جایگاه شایسته خود را در لیگ برتر پیدا می‌کند.
وی در مورد تعطیلی لیگ و اینکه این وقفه مثبت است یا منفی بیان کرد: ما کار خودمان را می‌کنیم و کاری به مثبت و منفی بودن آن نداریم و خودمان را برای بازی‌های آینده آماده می‌کنیم.
سرمربی راه‌آهن با اشاره به تشویق خودش و راه‌آهن در کرمان گفت: باید از مردم کرمان تشکر کنم که امروز تیم ما را تشویق کردند و فکر نکنم به غیر از استقلال و پرسپولیس تیم دیگری در این شهر هوادار داشته باشد و امروز مردم نشان دادند ارتباط من با آنها دو طرفه است و همان‌قدر که من عاشقانه آنها را دوست دارم آنها نیز به من لطف دارند.
دایی در مورد رفتار شیث رضایی و محمد نصرتی در تیم پرسپولیس گفت: من در مورد شخص خاصی حرف نمی‌زنم زیرا در این مورد حرف‌هایم را زده‌ام اما من سال‌هاست فریاد می‌زنم و صحبت می‌کنم اما برخی من را محکوم کردند و اخلاق در فوتبال ما رو به زوال است و هر روز این مسئله تنزل پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه زمانی که من تصمیمی گرفتم رسانه‌ها از من حمایت نکردند و علیه من عکس‌العمل نشان دادند و جبهه گرفتند، بیان کرد: من بیست و اندی سال در فوتبال هستم و خیلی از مردم مسائل را نمی‌دانند و به نظر من اول باید روی خودمان کار کنیم و بعد راجع دیگر مسائل حرف بزنیم تا بتوانیم از نظر اخلاقی رشد کنیم.
سرمربی راه‌آهن تصریح کرد: فوتبال ما بیمار است و خیلی مشکل دارد و باید این مسئله را برطرف کنیم. دایی افزود: برخی مخالف کمک دولت به فوتبال هستند، در حالی که برای دادن نشاط به جامعه بهترین وسیله همین فوتبال است که مردم را سرگرم می‌کند و از خیلی مسائل دور نگه می‌دارد.
دایی گفت: خیلی پول‌ها در این کشور خرج می‌شود اما برخی فقط فوتبال را می‌بینند و فوتبال تنها دلخوشی مردم ماست.
وی اظهار داشت: تیم ملی زمانی قوی می‌شود که باشگاه‌های ما قدرتمند باشند اما اکثر باشگاه‌های ما مشکلات مالی دارند و این مسائل روی بازیکن و خانواده‌اش فشار و برخی مشکلات را به وجود می‌آورد.
دایی تأکید کرد: برخی بدون اطلاع می‌گویند دولت نباید به فوتبال کمک کند در حالی که باید قبول کنیم فوتبال ما دولتی است و نمی‌تواند بدون کمک دولت کار کند.
وی اذعان کرد: خیلی مسائل است که در کشور ما باشگاه‌ها نمی‌توانند از آنها درآمدزایی کنند و پخش مستقیم فقط یکی از آنهاست.
دایی عنوان کرد: برخی از باشگاه‌های ما تیم هستند نه باشگاه‌، باشگاهی که زمین تمرین و ورزشگاه ندارد باشگاه نیست و باشگاهی که نمی‌تواند خودش تبلیغات انجام بدهد، تیم است.
سرمربی راه‌آهن خاطرنشان کرد: هزینه فوتبال در قبال پول‌هایی که در این کشور مثل آب خوردن حیف و میل می‌شود، مبلغ زیادی نیست اما مدام می‌گویند بازیکنان میلیاردی پول می‌گیرند، اگر بازیکنی بتواند در سطح اول فوتبال باشد، هفت هشت سال می‌تواند خوب پول بگیرد و در این مدت باید خرج خود و خانواده‌اش را بدهد و شاید یک دهم درصد فوتبالیست‌های جهان از قشر مرفه جامعه باشند.
دایی افزود: سالی ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه فوتبال شود، این رقم مقابل پول‌هایی که حیف می‌شود، رقمی نیست.
وی در مورد نیمکت‌نشینی ستار زارع گفت: او بازیکن خوبی است اما صلاح دانستم در این بازی به میدان نرود و امروز یکی از کم نقص‌ترین بازی‌های راه‌آهن انجام شد.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول