اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال استان سمنان:

خلأ‌ اطلاع‏رسانی در فوتبال سمنان وجود دارد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال استان سمنان تاکید کرد: در برهه کنونی، خلاء اطلاع‏رسانی در فوتبال سمنان وجود دارد.

خلأ‌ اطلاع‏رسانی در فوتبال سمنان وجود دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجتبی رضوانی عصر امروز در کمیته روابط عمومی هیئت فوتبال استان سمنان، مسائل و مشکلات اطلاع‏رسانی فوتبال استان سمنان را بررسی کرد.
وی در این نشست که با حضور اعضا در محل هیئت فوتبال استان سمنان تشکیل شد، با اشاره به توسعه و گسترش روزافزون توجه مردم به ورزش فوتبال، نقش روابط عمومی و اطلاع‏رسانی در امر فوتبال را بسیار مهم ارزیابی کرد.
دبیر هیئت فوتبال استان سمنان افزود: برنامه‏ها، مسابقات، دوره‏های آموزشی و جلسات مختلفی در سطح ورزش فوتبال انجام می‏شود که خلاء اطلاع‏رسانی وجود دارد و امید است کمیته روابط عمومی با فعالیت در این زمینه این معضل را حل کنند.
رضوانی گفت: همه کمیته‏های هیئت فوتبال باید اخبار و گزارش‏های خود را از طریق روابط عمومی انعکاس دهند و سازگار این امر با تعامل و همکاری اتفاق خواهد افتاد.

* فعال کردن کمیته‏های هیئت فوتبال سمنان
جمشید صفاری، نائب رئیس اول هیئت فوتبال استان سمنان هم یکی از سیاست‏ها و برنامه‏های هیئت فوتبال را فعال کردن کمیته‏ها برای تصمیم‏گیری و ارایه نقطه نظرات سازنده عنوان کرد و افزود: در کمیته‏ها، افراد نخبه و متخصص با هم‏فکری و برنامه‏ریزی مناسبی جهت رشد و توسعه فوتبال ارایه می‏دهند.
وی همچنین از تشکیل کمیته راهبردی ورزش فوتبال با حضور معاونان استاندار و جمعی از مدیران استان سمنان برای کمک و مساعدت به رشد و پیشرفت فوتبال در استان خبر داد و افزود: تاکنون این کمیته چهار جلسه تشکیل داده و مصوبات خوبی برای رونق و پیشرفت فوتبال تصویب کرده است.
نائب رئیس اول هیئت فوتبال استان سمنان با اشاره به گستردگی طرفداران این رشته ورزشی، اطلاع‏رسانی در امر فوتبال را بسیار مهم عنوان کرد و خواستار تامین امکانات و تجهیزات لازم برای انعکاس مطلوب اخبار و گزارش‏ها با همکاری مطبوعات و رسانه‏های گروهی استان شد.
وی همچنین از پیگیری برای فعال شدن کمیته بانوان و تشکیل اتاق فکر برای ارایه نظرات سازنده در امر فوتبال استان خبر داد.

* اطلاع‏رسانی بیشتر به مخاطبان فوتبال
ایرج کارخائی، مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال استان سمنان نیز در این جلسه اظهار امیدواری کرد: با بهره‏گیری از هنر و تکنیک‏های موجود در روابط عمومی و همراهی رسانه‏ها و مطبوعات شکل و وضعیت بهتری در زمینه اطلاع‏رسانی در خصوص فوتبال اجرا شود.
وی سیاست‏گذاری، ارایه برنامه و راهکار را جمله وظایف اصلی کمیته روابط عمومی برشمرد و افزود: با حضور جمعی از مسئولان روابط عمومی‏‏ها که در امر ورزش فوتبال دخیل هستند، در نظر است برنامه‏های مختلفی در عرصه اطلاع‏رسانی و آگاهی مردم خصوصاَ مخاطبان و طرفداران فوتبال اتخاذ شود.
کارخائی کسب اطلاعات شفاف، ایجاد تمرکز در ارایه اخبار و اطلاع‏یابی از بازخوردهای اجتماعی در امر ورزش فوتبال را از برنامه‏های مهم روابط عمومی هیئت فوتبال عنوان کرد.
رئیس روابط عمومی استانداری سمنان پیگیری برای تشکیل واحد روابط عمومی در شهرستان‏ها، برگزاری مصاحبه‏های اختصاصی با همکاری با کمیته‏های واحدهای فرهنگی و بازاریابی و دیگر کمیته‏های هیئت فوتبال، فعال شدن سایت اینترنتی هیئت برای برقراری ارتباط و تعامل با مخاطبین و استفاده از مشارکت هواداران و همچنین تهیه گزارشی از وضعیت موجود و عملکرد هیئت فوتبال را از جمله وظایف مهم کمیته روابط عمومی هیئت فوتبال استان بر شمرد.
در این جلسه، همچنین مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد سمنان در خصوص همکاری همه جانبه اعضای هیئت فوتبال و روسای کمیته‏ها برای اطلاع‏رسانی با روابط عمومی، محمد ترحمی مسئول روابط عمومی ثبت احوال در خصوص توجه بیشتر به پیشکسوتان فوتبال و نیز هادی ایزدخواه کارشناس روابط عمومی استانداری سمنان در خصوص لزوم تبیین اهداف عالی هیئت فوتبال در امر اطلاع‏رسانی و فعال شدن سایت هیئت فوتبال با طراحی حرفه‏ای و ایجاد بستر مناسب برای مشارکت بیشتر طرفداران فوتبال در ارایه ایده‏ها، نظرات و انتقادات، برای رشد فوتبال استان مطالبی را عنوان کردند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول