اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته شیمی آلی مقطع کارشناسی ارشد؛

دانشگاه پیام نور دلیجان دانشجو می‌پذیرد

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور دلیجان از پذیرش دانشجو در رشته شیمی آلی در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

دانشگاه پیام نور دلیجان دانشجو می‌پذیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد میره ظهر امروز در جمع دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و بر مبنای توجهات حضرت حق، رهبری انقلاب و همت مردم شاهد پیشرفت‌های عظیمی در کشور به ویژه نظام آموزش عالی‌ هستیم.
وی تصریح کرد: از جمله برکات انقلاب شکستن سد ورود دانشجو به دانشگاه بوده است که دانشگاه پیام نور با شعار «آموزش برای همه، همه جا و همه وقت» و بر مبنای آموزش باز و از راه دور کمک شایان توجهی در این زمینه کرده است.
سرپرست دانشگاه پیام نور دلیجان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور دلیجان در 16 آذر سال 68 به مناسبت روز دانشجو راه‌اندازی شد، بیان داشت: این دانشگاه در سال 69 به عنوان نخستین دانشگاه پیام نور در سطح استان مرکزی فعالیت خود را با پذیرش 480 دانشجو در چهار رشته تحصیلی ریاضی، شیمی، ادبیات فارسی و علوم تربیتی آغاز کرد.
میوره گفت: در حال حاضر 3 هزار و 800 دانشجو در 35 رشته با گرایش در مقطع کارشناسی و دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل می‌باشند که ان‌شاءالله در آینده  نزدیک در رشته شیمی آلی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد و تاکنون تعداد 3 هزار نفر در رشته‌های مختلف فارغ‌التحصیل شده‌اند.
امام جمعه دلیجان نیز خطاب به دانشجویان گفت: امروز وارد یک فضای جدید شده‌اید که ورود به دانشگاه می‌تواند زمینه رشد و تعالی شما را فراهم کند که باید نهایت استفاده را از این موقعیت ببرید.
حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا نیشابوری  افزود: عواملی که باعث رشد و شکوفایی شخصیت‌ انسان می‌شود ‌شامل ایمان، بهره‌گیری از عقل و خرد، عمل صالح، عبادت و بندگی خداوند و علم و آگاهی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه دانشجویان را سفارش به تقوا و پرهیز از گناه، تعلیم و تربیت و فراگیری علم در ارتقای رشد و شخصیت انسان کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول