اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت؛

ایجاد سامانه استعدادیابی در دانشگاه پیام ‌نور زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی دانشگاه پیام‌ نور استان زنجان گفت: برای نخستین بار در کشور سامانه استعدادیابی در دانشگاه پیام‌ نور استان زنجان ایجاد شده است.

ایجاد سامانه استعدادیابی در دانشگاه پیام ‌نور زنجان
اصغر حاج علی اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از آغاز سال‌ تحصیلی جاری مسئولان ذی‌ربط در دانشگاه پیام‌نور استان زنجان اقدام به ایجاد بانک اطلاعاتی استعدادهای دانشجویان کرده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: هدف از ایجاد سامانه استعدادیابی توسعه کمی و کیفی استعدادهای دانشجویان و شناسایی این استعدادها در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و علمی است.
مدیر امور فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان همچنین شناسایی استعداد دانشجویان در زمینه‌های ورزشی را نیز از جمله اهداف ایجاد سامانه مذکور عنوان کرد.
وی با مثبت ارزیابی کردن ایجاد سامانه استعدادیابی یادآور شد: ایجاد این سامانه و کسب اطلاعات دانشجویان کمک شایانی در شناسایی جامعه هدف و برنامه‌ریزی مسئولان می‌کند.
حاج علی اکبری یادآور شد: این سامانه به صورت آزمایشی از زمان ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود کار خود را آغاز کرده و دانشجویان این دانشگاه با ورود به سایت اینترنتی دانشگاه پیام‌ نور استان زنجان به نشانی www.zanjanpnu.ac.ir نسبت به تکمیل فرم مشخصات استعدادیابی اقدام کنند.
وی اظهار داشت: آن دسته از دانشجویانی که در زمینه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی، علمی، هنری و سایر موارد دارای رتبه و مقام‌های قهرمانی در سطوح مختلف هستند می‌توانند به منظور تکمیل فرم مشخصات استعدادیابی به منظور برنامه‌ریزی‌های بهتر برای شرکت در المپیادها و جشنواره های مختلف علمی، فرهنگی، قرآنی، هنری و ورزشی به سامانه استعدادیابی دانشجویان در سایت مذکور مراجعه کنند.
لازم به ذکر است، ایجاد این سامانه با همکاری مدیریت رایانه و مدیریت فرهنگی و با نظارت معاون دانشگاه پیام‌‌نور استان زنجان صورت گرفته است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول